Alegerea unei calatorii pentru cadoul de Valentine's Day incepe sa devina un trend. Exista destinatii marketate tot mai mult ca fiind romantice, iar agentiile de turism vand pachete personalizate care sa corespunda unor bugete si preferinte variate.
Valentine's Day este o sarbatoare recenta, de sorginte americana, care tinde sa prinda din ce in ce mai mult si la noi. Unii arata cu degetul spre ea ca spre o sarbatoare intretinuta prin tertipuri de marketing, in timp ce altii iau lucrurile ca atare si se folosesc de prilej pentru a face mici surprize. Printre aceste surprize isi fac locul, de cativa ani incoace, minivacantele in doi, numarul celor care inlocuiesc traditionalul trandafir sau cadou cu o vacanta romantica fiind in continua crestere, spune Adriana Caranfil, sef al departamentului de marketing din cadrul Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism (ANAT).
Pentru mai multe stiri cu privire la Valentine's Day accesati aceasta sectiune a site-ului nostru
Sursa:www.dailybusiness.ro