Despre Vilicotel

Email Imprimare PDF

VILICOTEL este o aplicatie software pentru management hotelier, sau managementul pensiunii dumneavoastra. Are o interfata simplu de utilizat si ruleaza pe platforma Windows.

Pe langa managementul hotelului sau pensiunii dumneavoastra, Vilicotel este conectat la un portal web, prin intermediul caruia va puteti promova activitatea si serviciile oferite clientilor.

Incepand de la prima implementare, din anul 2003, aplicatia VILICOTEL a fost imbunatatita in permanenta, i-au fost adaugate noi functionalitati, astfel incat astazi putem vorbi despre VILICOTEL ca fiind o unealta puternica de gestiune si management. Datorita flexibilitatii, VILICOTEL poate fi customizat sau adaptat conform cerintelor clientilor nostri, putand fi folosit de la pensiuni turistice pana la marile hoteluri.

Aceasta solutie avansata pentru front desk, combinata cu deschiderea oferita de Internet va este oferita la un pret deosebit de atractiv, adaptat nevoilor si marimii afacerii dvs.

VILICOTEL transforma managementul hotelier într-o munca usoara si eficienta. Fiind aplicabil tuturor unitatilor turistice, indiferent de marimea si complexitatea acestora, dumneavoastra puteti decide care dintre functiile acestui program va sunt necesare.

Modulele aditionale va ofera la cerere extensii utile ale functionalitatii programului. Interactionând on-line cu VILICOTEL, pe pagina dvs. Web se pot realiza formulare pentru cereri de rezervare si consultare a camerelor disponibile – astfel potentialii dvs. clienti pot beneficia de serviciile VILICOTEL!


Elemente de baza:

  • Administrarea camerelor

Cele mai importante informatii cu privire la o camera sunt atât dotarile cât si starea acesteia. Pentru ca un hotel poate dispune de diferite tipuri de camere, uneori este dificila sustinerea unei imagini clare cu privire la starea (ocuparea) acestora. Pentru a usura vizualizarea, Vilicotel foloseste o diagrama usor de accesat si care permite în acelasi timp efectuarea unor modificari.

  • Administrarea clientilor

Programul stocheaza multiple informatii despre clienti, date de identitate, date personale, preferinte, sejururi si servicii consumate anterior, însotitori, date de contact, corespondenta etc. oferind o rapida si usoara identificare a acestora.

  • Preturi si facturi

Factura unui client contine toate produsele si serviciile consumate. Costurile si preturile de vânzare sunt usor de configurat în program astfel încât pot fi usor facturate.

  • Rezervare on-line

Odata facute rezervari prin portal sau prin pagina web a hotelului, acestea sunt automat preluate în program. De asemenea pentru a asigura o eficienta ridicata, starea camerelor se poate vizualiza pe site. La cerere se pot realiza legaturi cu orice sisteme de rezervare on-line.

  • Scrisori

Unitatile turistice trebuie sa pastreze în permanenta legatura cu clientii lor. Programul va permite într-un mod facil sa creati liste de adrese sau scrisori personale pentru a putea comunica clientilor dvs. ultimele noutati si oferte, prin posta, fax sau e-mail.

  • Arhivare si protectie

Pentru a mari viteza de lucru si a micsora dimensiunea bazei de date, periodic se pot arhiva informatiile din perioadele anterioare, cu posibilitatea confruntarii ulterioare. Programul dispune de masuri de protectie puternice pentru asigurarea securitatii datelor dumneavoastra.

  • Rapoarte

Sunt posibile crearea de rapoarte si statistici diverse printre care amintim:

  • Raport managerial
  • Statistici periodice
  • Lista cu datele de nastere a clientilor
  • Statistici cu dotarea camerelor
  • Rate de folosire a serviciilor

Functionalitate extinsa : (Module suplimentare)

  • Agentii de voiaj

Multe hoteluri închiriaza camere prin agentii de voiaj, în acest caz aparând diferente administrative substantiale. Acest modul realizeaza adaptarea programului la conditiile diverselor agentii, permite efectuarea de facturi colective pentru grupuri de turisti etc.

  • Interfata pentru centrale telefonice

Acest modul permite comunicarea programului cu centrale telefonice si folosirea capacitatilor acestora pentru o administrare eficienta. Se pot centraliza informatii referitoare la convorbirile efectuate de clienti, starea camerelor, etc. De asemenea acest modul poate prelua sarcinile personalului din receptie cu privire la servicii de trezire sau diverse atentionari.

  • Sisteme POS

Acest modul permite integrarea în program a punctelor de vânzare conectate la sistem (bar, restaurant, automate) si adaugarea automata în contul clientului sau camerei a produselor consumate.


Cerinte hardware :


Un singur calculator

  • Procesor AMD sau Intel cu minim 1,6 GHz
  • Memorie RAM minim 512 MB
  • Hard disk cu minim 40 GB
  • Rezoluţie monitor 1024 x 768
  • Conexiune internet
  • Sistem de operare: Microsoft Windows 98SE, NT, 2000, 2003, XP, Vista, 7
  • Pentru Microsoft Windows  XP HOME este necesar un update pt TCP/IP.

Pentru server

  • Procesor AMD sau Intel cu minim 2 GHz
  • Memorie RAM minim 1 GB
  • Hard disk de minim 40 GB
  • Rezoluţie monitor 1024 x 768
  • Conexiune internet
  • Sistem de operare: Microsoft Windows 98SE, NT, 2000, 2003, XP, Vista sau Linux
Preturi
Politica de preturi este astfel gândita încât sa va ofere posibilitatea de alegere a unui pachet perfect adaptat marimii afacerii dvs. si nevoilor specifice. Se poate achizitiona un pachet standard alaturi de care se pot adauga module în functie de necesitati. Pe de alta parte VILICOTEL a fost realizat pe platforme care sa nu necesite achizitionarea de licente suplimentare pentru baze de date. 
Optional se pot încheia contracte specifice de mentenanta si update (10% din valoarea pachetului ales) care sa mentina investitia dvs. la un nivel tehnologic de ultima ora si sa o protejeze în viitor.

Rezervare

Sondaj

Pentru concediul dumneavoastră preferaţi liniştea şi relaxarea, oferite de o vacanţă la munte sau soarele, plaja şi distracţia de la mare?



Rezultate
Sunteţi aici: Vilicotel