Noutăţi şi ştiri

Destinaţia “România” atacă în forţă Grecia şi Turcia la Târgul de Turism

E-mail Print PDF
There are no translations available.

Destinaţia “România” atacă în forţă Grecia şi Turcia la Târgul de Turism

 

Optimismul reprezentanților industriei de turism din România, declarat cu zile bune înainte de începerea Târgului de profil, a fost de bun augur atât pentru ei, cât și pentru vizitatorii și micii comercianți de pe aleile complexului expozițional Romexpo.

“Am vorbit și acolo, sus, și mi s-a promis o vreme excelentă pentru târg“, glumea Alin Burcea, vicepreședinte al Asociației Naționale Agențiilor de Turism din România (ANAT) cu câteva zile înainte de deschiderea Târgului de Turism al României.

Iar vremea bună a venit odată cu primii vizitatori ajunși în târg cu mult înaintea oficialităților care au dat semnale îmbucurătoare pentru industrie — TVA de 9% pentru întregul domeniu al turismului și elaborarea grabnică a normelor pentru aplicarea Legii voucherelor de vacanță.

Domnițe, cavaleri, străjeri, tineri și mai puțin tineri, se prind în horă la semnalul toboșarului Cetății Sighișoara ‘Să fie bine pentru toată lumea! Am zis!’. Muzica populară românească răzbate în toate cele șase pavilioane, oamenii se opresc să guste din pâinile și cozonacii tradiționali oferiți la standul Autorității Naționale de Turism și la cel al Asociației Naționale de Turism Rural, Ecologic și Cultural. Atmosfera incendiară de show ,,Mamaia Style’, adusă la târg de Asociația Litoral-Delta Dunării, pune stăpânire pe vizitatorii care se văd deja pe plajă.

 

 

Pentru a citi mai multe stiri turistice accesati aceasta sectiune a site-ului nostru

CITESTE MAI MULT...

Sursa: www.financiarul.ro

Matichescu (ANT): Serviciile şi produsele turistice trebuie îmbunătăţite semnificativ pentru ca România să-şi poată valorifica patrimoniul turistic

E-mail Print PDF
There are no translations available.

 

Matichescu (ANT): Serviciile şi produsele turistice trebuie îmbunătăţite semnificativ pentru ca România să-şi poată valorifica patrimoniul turistic

 

Serviciile și produsele oferite turiștilor în România ar trebui îmbunătățite semnificativ pentru ca țara să-și poată valorifica patrimoniul turistic, pentru dezvoltarea unui turism competitiv și pentru consolidarea poziției de top a destinației turistice România, a declarat, joi,Mirela Matichescu, vicepreședinte al Autorității Naționale pentru Turism (ANT), la deschiderea ediției de primăvară a Târgului de Turism al României.

,,Ministerul Economiei, Comerțului și Turismului prin Autoritatea Națională pentru Turism oferă cadrul legal pentru aceasta.
Trebuie să lucrăm la modernizarea serviciilor și produselor, în special din punct de vedere al îmbunătățirii structurii unităților de cazare și a calității acestora. Calitatea serviciilor turistice oferite este o metodă importantă de promovare. Consider ca se fac pași importanți în acest sens, adoptarea Normelor metodologice privind eliberarea certificatelor de clasificare, a licențelor și brevetelor de turism, unde se fac referiri clare la personalul angajat din această industrie fiind unul din aceștia‘, a spus Mirela Matichescu.

Oficialul ANT consideră că Târgul de Turism al României (TTR) este un prilej excelent pentru întâlnirea dintre agențiile de turism, tour-operatorii, hotelurile, pensiunile și asociațiile de promovare și consumatorii finali.

 

Pentru a citi mai multe stiri turistice accesati aceasta sectiune a site-ului nostru

CITESTE MAI MULT...

Sursa: www.financiarul.ro

Primul stand outdoor la Targul de Turism al Romaniei

E-mail Print PDF
There are no translations available.

Primul stand outdoor la Targul de Turism al Romaniei

 

 

Agentia de turism Happy Tour si turoperatorul Prestige Tours au pregatit vizitatorilor primul stand outdoor din istoria Targului de Turism al Romaniei, pozitionat in fata pavilionului central de la Romexpo.

Timp de 4 zile, cortul sub forma de Dom, intins pe o suprafata de 400 de metri, isi va primi oaspetii, introducandu-i in atmosfera zilelor de vacanta si a destinatiilor inedite. Pe langa reduceri la sejururi si oferte speciale, cele doua companii, parte a Happy Tour Group , isi asteapta vizitatorii cu muzica, dansuri, bunatati, animatie pentru cei mici, jocuri si multe surprize. Pe durata weekend-ului, vizitatorii sunt asteptati cu dansuri grecesti, turcesti si spaniole. Preparate din bucataria spaniola vor fi pregatite pentru cei care ajung in cortul Happy Tour si  Prestige Tours, iar amatorii de deserturi  vor fi intampinati cu inghetata turceasca, se arata intr-un comunicat.

Printre cele mai importante promotii ale acestei editii a Targului de Turism al Romaniei se numara vacantele 1+1 in Antalya si reduceri de pana la 35% pentru pachete. De asemenea, programul de rezervari early booking a fost prelungit pana la 31 martie.

 

Pentru a citi mai multe stiri turistice accesati aceasta sectiune a site-ului nostru

CITESTE MAI MULT...

Sursa: www.dailybusiness.ro




Orasul din Romania care isi lanseaza un blog de turism oficial

E-mail Print PDF
There are no translations available.

Orasul din Romania care isi lanseaza un blog de turism oficial

 

Primaria din Alba Iulia lanseaza un blog oficial de turism al orasului, un instrument util si pe intelesul tuturor de promovare a schimbarilor in bine prin care Cealalta Capitala a Romaniei a trecut in ultimii ani din punct de vedere turistic.

Blogul ViziteazaAlbaIulia.ro se adreseaza atat turistilor care isi propun sa  viziteze Alba Iulia, cat si celor care nu s-au gandit pana acum ca Alba Iulia ar putea fi o destinatie turistica, chiar si de weekend. Acesta vine in intampinarea nevoilor de informare ale romanilor, punandu-le la dispozitie peste 150 de articole despre evenimente, obiective turistice, stiri din turism si despre investitiile in oras, noi articole fiind incarcate pe blog constant.

Blogul reprezinta o initiativa a edililor primariei, care si-au dorit sa creeze un canal de comunicare in special cu tinerii si cei pasionati de mediile sociale.

“Este cunoscut felul in care Alba Iulia a convins ca inainte de toate trebuie sa visezi, apoi sa crezi in ce visezi si sa muncesti pentru a transforma visul in realitate. S-a vorbit mult despre reusitele noastre in atragerea fondurilor europene, apoi s-a vorbit cel putin la fel de mult despre potentialul turistic creat, iar acum e timpul sa transformam vorbele in fapte. Si sa folosim prezentul pentru viitorul acestui Cetati. Din cate imi dau seama, prezentul inseamna acces direct la oameni, prin internet si tot ce deriva din el”, a declarat  primarul Mircea Hava.

 

Pentru a citi mai multe stiri turistice accesati aceasta sectiune a site-ului nostru

CITESTE MAI MULT...

Sursa: www.dailybusiness.ro


Page 19 of 866

Rezervare

Tourist Regions

Poll

Would you rather going in mountains or on the seaside?



units found.

News

You are here: Ştiri