Federaţia Asociațiilor de Promovare Turistică a lansat miercuri, în cadrul ITB Berlin, o broșură în limba germană, ce promovează România turistică, se arată pe site-ul ANAT. Broşura este realizată prin contribuţia proprie a fiecărei Asociaţii de Promovare Turistică din România, pentru a promova fiecare din destinaţiile turistice reprezentate în federație.
La ediţia din acest an a ITB, în standul Autorităţii Naţionale pentru Turism participă patru dintre asociaţiile de promovare membre FAPT: Asociaţia de Promovare Litoral-Delta Dunării, Asociația de Promovare Bucovina, Asociația de Promovare Brașov și Asociația de Promovare Monteoru Buzău.
“Încă de la înfiinţarea Federaţiei noastre de promovare turistică, în anul 2009, ne-am propus ca Asociaţiile noastre de promovare a turismului din România să participe la târgurile internaţionale şi naţionale de profil pentru a-şi promova şi reprezenta destinaţia pe care o reprezintă, dar am decis să participăm cu materiale de promovare comune, prin care să promovăm unitar şi coerent România ca destinaţie turistică, mai ales în ţările identificate ca potenţiale surse de atragere de turişti străini prin strategia de realizare a Brandului turistic”, a declarat Corina Martin, Președinte FAPT.
Pentru a citi mai multe stiri turistice accesati aceasta sectiune a site-ului nostru
Sursa: www.horeca.ro