Carpatair, compania aeriana full-service cu hub la Timisoara, lanseaza in cadrul platformei actuale de e-commerce un modul nou ce va permite pasagerilor sa isi gestioneze autonom rezervarile facute online pe website-ul companiei.
Noul modul de management al rezervarilor faciliteaza pe langa accesul pasagerilor la informatiile din rezervari si posibilitatea de a-si modifica singuri datele de calatorie sau intinerariul.
„Daca pana acum orice modificare de data sau de ruta se realiza exclusiv prin intermediul serviciului de Call – Center, prin lansarea modulului My Bookings Manager le oferim clientilor nostri o mai mare independenta si economie de timp, datorate posibilitatii de a accesa si de a-si modifica 24x7 rezervarile”, a declarat Paula Ardelean, vice-presedinte marketing & vanzari Carpatair.
Pasagerilor care isi modifica datele de calatorie sau itinerariul li se va emite automat un alt bilet de avion pe noile date solicitate fara a mai fi percepute taxe suplimentare de emitere in afara taxelor de modificare aferente conditiilor tarifului.
Pentru a cauta cazare in Timisoara, orasul din care opereaza compania Carpatair, accesati aceasta sectiune a site-ului nostru.
Sursa: www.wall-street.ro