Goana dupa clienti, sensul calatoriilor de afaceri in 2011

E-mail Print PDF
There are no translations available.

 

Bugetele pentru calatoriile de afaceri sunt in crestere in acest an. 41% din respondentii unui studiu efectuat de CFO Research si American Express se asteapta sa aiba bugete mai mari pentru turismul de afaceri, fata de 26% din respondenti, in 2010. Pe ce deplasari sunt insa dispuse companiile sa cheltuiasca mai multi bani? Cele mai multe organizatii se axeaza pe intalniri cu potentiali sau actuali clienti.
Ponderea companiilor care isi cresc bugetele de calatorii de afaceri a "furat" din procentajul celor care aveau in plan sa isi mentina bugetele si nu din cel al firmelor care vor sa isi scada cheltuielile pentru calatorii. Pe plan global, numarul companiilor care vor sa isi mentina bugetele de calatorii a scazut la 23%, fata de 31% in 2010. Ponderea companiilor care au in plan scaderea bugetelor este de 36%.

Pentru ce tipuri de calatorii sunt dispuse companiile sa cheltuiasca mai mult? Cele mai multe companii sunt dispuse sa isi creasca bugetele pentru calatorii facute in scopul intalnirilor cu potentiali noi clienti. Astfel, 34% din respondenti se asteapta sa creasca bugetele pentru acest tip de calatorii, 51% din respondenti isi mentin bugetele la nivelul de anul trecut si doar 15% intentioneaza sa scada bugetele pentru deplasarile de acest fel.

Si calatoriile pentru intalniri cu actualii clienti vor avea parte de bugete mai mari in randul a 23% din respondenti, in timp ce doar 16% din companii prevad scaderi ale bugetelor pentru acest tip de turism, iar 43% estimeaza o stagnare.

Pe de alta parte, categoriile de turism de afaceri pentru care se estimeaza o scadere considerabila sunt calatoriile pentru intalniri ale angajatilor sau alte tipuri de intalniri interne, 33% din respondenti asteptandu-se la o scadere a bugetelelor. Si calatoriile pentru conferinte sau dezvoltare profesionala inregistreaza scaderi, 32% din respondenti spunand ca vor taia cheltuielile.

Pentru a citi si despre industria hoteliera iesita recent din recesiune, accesati aceasta sectiune a site-ului nostru.

Citeste mai mult...

Sursa: www.dailybusiness.ro

Rezervare

Tourist Regions

Poll

Would you rather going in mountains or on the seaside?



units found.

News

You are here: Ştiri Goana dupa clienti, sensul calatoriilor de afaceri in 2011