Cati bani cheltuie operatorii de turism pentru promovarea online

E-mail Print PDF
There are no translations available.

 

Cati bani cheltuie operatorii de turism pentru promovarea online

Operatorii din turism au alocat, in medie, la nivel global, bugete intre 60.000 si 80.000 de dolari in 2010 pentru promovarea online, se arata intr-un studiu al Universitatii Cornell.

Potrivit raportului, metodele preferate de promovare online sunt Facebook, Twitter si Youtube.

Bugetul mediu pentru promovarea unitatilor de cazare s-a ridicat la 60.000 de dolari in 2010, iar cel pentru promovarea destinatiilor turistice a ajuns la 80.000 de dolari, insa bugetele au variat foarte mult, de la mai putin de 10.000 de dolari pana la peste 1 milion de dolari.

Studiul arata ca doua treimi dintre firmele respondente au avut o strategie pentru social media si persoane angajate pentru implementarea ei, insa doar jumatate dintre companii ofereau clientilor posibilitatea de a plati online.

Aproximativ 80% dintre operatorii de turism si-au creat singuri campaniile de promovare sociala, insa domeniile precum optimizarea pentru motoare de cautare au fost externalizate.

Studiul a fost realizat de Universitatea Cornell pe un esantion de 426 de persoane cu functii de conducere in operatori de unitati de cazare sau destinatii turistice.
Pentru a vedea pagina de facebook a site-ului nostru, accesati acest link.

Rezervare

Tourist Regions

Poll

Would you rather going in mountains or on the seaside?



Results

News

You are here: Ştiri Cati bani cheltuie operatorii de turism pentru promovarea online