Anul acesta se aloca bani multi pentru marketing in turism

E-mail Print PDF
There are no translations available.

 

Conform cu datele furnizate de NewsIn, ‘Planul de marketing in turism,  strategic si operational 2011- 2015’ pentru ta fost elaborat pentru M.D.R.T de catre compania ‘Horwath TourismHTL’.

Strategia presupune ca intre anii 2011-2013 sa se cheltuie circa 72,4 milione euro, din care: suma de 29,2 milioane euro in anul 2012 si circa 21,6 milioane euro in anul 2013. Mai apoi, in 2014-2015 urmand a se cheltui alte 46 milioane euro (23 milioane euro/an).

Acest plan mai propune diverse tactici de comunicare, tactici de produse/vanzari, cat si alte tactici ce se refera la cum sa ne putem construi o infrastructura de marketing eficienta prin vanzarea de produse turistice. 6 produse au fost destinate planurilor operationale de marketing: Sanatate si wellness, activ si aventura, circuite, city break, turism rural, parcuri si natura salbatica.

Planul strategic mai trebuie sa poata defini strategiile generale de marketing in turism pe o durata de 5 ani, dintre acestea: pietele georgrafice, distributia, comunicarea, portofoliul de produse, public-tinta, strategii de pozitionare + 1 set de alte planuri operationale pentru cele mai importante sectoare sau produse turistice.

Asadar, M.D.R.T (Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului) a prezentat ‘Planul de marketing strategic si operational pentru Romania 2011-2015’. Bugetul total al planului ajunge astfel la valorea de 118,4 milioane euro, din fonduri europene, iar pentru anul 2011 s-a propus cheltuirea sumei de 21,5 milioane euro.

Pentru a citi mai multe despre atractiile tarii noastre, exemple de locuri in care aceste investitii pot fi facute, accesati aceasta sectiune a site-ului nostru.

Citeste mai multe...

Sursa: www.stirituristice.ro

Rezervare

Tourist Regions

Poll

Would you rather going in mountains or on the seaside?



units found.

News

You are here: Ştiri Anul acesta se aloca bani multi pentru marketing in turism