Cum încurajează Best Western feedback-ul clienţilor pe facebook

Email Imprimare PDF

Cum încurajează Best Western feedback-ul clienţilor pe facebook

 

Grupul hotelier Best Western International, prezent şi în România cu 13 hoteluri, a găsit o metodă eficientă de a încuraja feedback-ul clienţilor din întreaga lume şi de a afla care sunt cele mai apreciate hoteluri din portofoliul propriu. Compania a lansat pe pagina de facebook concursul “Best Western Fan Awards”, prin care invită milioanele de oaspeţi care au trecut pragul hotelurilor Best Western din întreaga lume să voteze cele mai bune hoteluri marca Best Western, la 7 categorii: “Most Unique Hotel”, “Most Historic Hotel”, “Most Beautiful Hotel Setting”, „Best View from a Hotel Room”, „Most Impressive Lobby”, „Most Impressive Guest Room”, „Most Unique Guest Room”.

Procesul de votare începe pe 28 august a.c. şi se încheie pe 16 septembrie.

Pentru a gasi mai multe informatii despre unitati de cazare din cadrul grupului hotelier Best Western International accesati aceasta sectiune a site-ului nostru

Citeste mai mult..

Sursa: www.horeca.ro

Rezervare

Sondaj

Pentru concediul dumneavoastră preferaţi liniştea şi relaxarea, oferite de o vacanţă la munte sau soarele, plaja şi distracţia de la mare?



Rezultate
Sunteţi aici: Ştiri Cum încurajează Best Western feedback-ul clienţilor pe facebook