Serviciu de check-in de la Tarom

Email Imprimare PDF

 

Conform cu datele furnizate de agentia Mediafax compania Tarom (infiintata in 1954) introduce din luna Martie 2012 serviciul de check-in la kiosk. Acest serviciu este valabil atat pentru zborurile interne cat si pentru cele internationale, cu plecare de pe Aeroportul “Henri Coanda”.

Scopul implementarii serviciului este reducerea timpului de asteptare si realizarea unei afluente constante de pasageri la portile de imbarcare. Pe langa limba romana, aplicatia va mai fi disponibila inca in 14 limbi, dintre care amintim: engleza, italiana, spaniola, franceza, rusa si olandeza. Pasagerii pot astfel sa-si aleaga singuri locatia din interiorul avionului, pe baza biletului electronic, a cartii de identitate (buletinului) sau a pasaportului.

Asadar, serviciul de check-in online este de-acum disponibil pentru toti pasagerii companiei Tarom care vor avea sau detin deja un bilet electronic valid, pe unul din zborurile operate de avioanele companiei aeriene sau chiar si pe cele de la liniile aeriene partenere: Air Europa, Air France si KLM.

Pentru a citi o alta stire despre compania Tarom, accesati aceasta sectiune a site-ului nostru.

Citeste mai mult...

Sursa: www.stirituristice.ro

Rezervare

Sondaj

Pentru concediul dumneavoastră preferaţi liniştea şi relaxarea, oferite de o vacanţă la munte sau soarele, plaja şi distracţia de la mare?



Rezultate
Sunteţi aici: Ştiri Serviciu de check-in de la Tarom