Pasiunea pentru călătorii a împins-o pe Roxana Bălcescu, director executiv şi coacţionar al CMB TRAVEL (împreună cu soţul său Cristian Bălcescu), în aventura de a construi un brand pentru o agenţie de turism la începutul anilor '90.
Creşterea pieţei de la începutul anilor 2000, dorinţa clasei mijlocii de a vedea lumea şi salturile de la an la an ale pieţei de ticketing au dus la dezvoltarea agenţiei, de turism care avea în 2005 afaceri de 5,5 milioane de euro, scrie revista Business Magazin (www.bmag.ro).
Încă de la început, CMB TRAVEL fusese o agenţie de turism care ţintea clienţii up-market, vânzând vacanţe personalizate şi destinaţii exotice. Astfel, în agenţiile CMB au intrat de-a lungul timpului manageri sau antreprenori care, mulţumiţi fiind de servicii, au solicitat şi oferte pentru companiile în care lucrau. "Divizia de evenimente s-a dezvoltat astfel pe parcurs, din principiul meu de a nu refuza niciun client", povesteşte Roxana Bălcescu.
Pentru a citi o alta stire, despre destinatii de
vacanta mai putin cunoscute, accesati
aceasta sectiune a site-ului nostru.