Cele mai importante miscari din piata turismului online

Email Imprimare PDF

 

Cele mai importante miscari din piata turismului online

Cuvantul care descrie cu exactitate  modul in care s-a prezentat industria de turism online in 2011 este “tumult”, definit prin mai multe forte si jucatori competitivi. In acest an, lansarea cea mai importanta pe piata din domeniu a fost realizata serviciul Google "Hotel Finder".

Google a luat in serios cautarea pe Internet, prin achizitia ITA, o afacere de 700 milioane de dolari, care a adus un software creat pentru ca utilizatorii sa caute mai bine online informatii despre zboruri.  

Apoi, Google si-a concentrat actiunile in redefinirea turismului online, prin experimentul “Hotel Finder” din iulie, care permite utilizatorilor sa caute cazare in functie de zona, date si pret, sa compare variantele in timp real, sa realizeze o lista scurta pentru alegerile preferate si sa aiba acces la diverse optiuni de rezervare, relateaza Hospitality Trends.

Ramane de vazut daca Hotel Finder al Google se va mentine pe piata, alaturi de “clasicii” deja, Expedia si Hotels.com 

Problema se pune daca beneficiile pe termen scurt ale acestor servicii (expunerea de marketing fenomenala, facilitarea rezervarilor, castiguri din extra-sezoane, marirea numarului de clienti) vor bate dezavantajele clare (pierderea masiva a acoperirii, eroziunea afinitatii pentru brand).  

In orice caz, fenomenul continua sa exercite o tot mai mare influenta in industria turismului online.

Pentru a citi noua politica a companiei Wizz Air, accesati aceasta sectiune a site-ului nostru.

Citeste mai mult...

Sursa: www.dailybusiness.ro

Rezervare

Sondaj

Pentru concediul dumneavoastră preferaţi liniştea şi relaxarea, oferite de o vacanţă la munte sau soarele, plaja şi distracţia de la mare?



Rezultate
Sunteţi aici: Ştiri Cele mai importante miscari din piata turismului online