România trebuie să se promoveze ca o destinaţie turistică sigură

Email Imprimare PDF

 

România trebuie să se promoveze internaţional ca o destinaţie turistică sigură pentru că în ţara noastră nu sunt atacate autocare cu turişti şi nu au loc atentate, a declarat, duminică, preşedintele Federaţiei Patronatelor din Turism şi Servicii, Dan Matei Agathon.

Agathon a afirmat, într-o conferinţă de presă susţinută în staţiunea Mamaia, că atunci când tour-operatorii aleg o destinaţie turistică printre criteriile acestora se află şi gradul de siguranţă, iar România ar trebui să insiste acum în promovare pe faptul că este o ţară sigură în care nu sunt atacate autocare cu turişti, nu sunt puse bombe în maşinile unor oameni de afaceri şi nu sunt executaţi oameni de afaceri în centrul Bucureştiului, în faţa unui hotel de 5 stele.

Vicepreşedintele Federaţiei Patronatelor din Turism şi Servicii şi preşedintele Asociaţiei Patronale Mamaia, Nicolae Bucovală, a spus, în aceeaşi conferinţă de presă, că numărul turiştilor de pe litoralul românesc a revenit la cel care era înaintea începerii crizei economice.

"Comparativ cu ce s-a întâmplat în 2011, ca număr de turişti, anul acesta cred că suntem la nivelul anului 2008-2009. Deci litoralul revine la ceea ce a fost în 2008, stăm bine deocamdată, probabil vom sta bine şi în luna august şi ceva din septembrie. Poate că lucrurile încep să se mişte, dar asta este meritul numai şi numai al asociaţiilor patronale din zonă şi al investiţiilor care se fac pe litoralul românesc", a explicat Nicolae Bucovală.

Pentru a citi mai multe despre litoralul romanesc, accesati aceeasta sectiune a site-ului nostru.

Citeste mai mult...

Sursa: www.money.ro

Rezervare

Sondaj

Pentru concediul dumneavoastră preferaţi liniştea şi relaxarea, oferite de o vacanţă la munte sau soarele, plaja şi distracţia de la mare?



Rezultate
Sunteţi aici: Ştiri România trebuie să se promoveze ca o destinaţie turistică sigură