KLM si profilele Facebook/LinkedIn

Email Imprimare PDF

 

Prin serviciul ‘Meet&Seat’ de la operatorul aerian KLM France. E adevarat ca e o premiera, KLM France fiind  prima linie aeriana care integreaza retelele sociale in procesul de rezervare a biletelor.

Serviciul ‘Meet&Seat’ permite utilizatorilor sa isi rezerve locurile dupa bunul plac sau sa rezerve acelasi taxi de la aeroport catre un anume hotel. Acest serviciu este disponibil numai pentru zborurile de tip lung curier intercontinentale, folosind functia ‘Manage My Booking’.

Asadar, pasagerii au posibilitatea sa isi aleaga locurile prin functia ‘Manage My Booking’ cu 90 de zile inaintea zborului efectiv si cu pana la cel mai tarziu cu 48 de ore inainte.

Proiectul pilot ‘KLM Meet&Seat’ va avea inaugurarea pentru zborurile cu plecare din Amsterdam si destinatiile New York, San Francisco si Sao Paolo. Serviciul va fi mai apoi disponibil si pentru alte destinatii intercontinentale.

Pasagerii care vor achizitiona un bilet de avion isi vor putea conecta profilele Facebook sau LinkedIn la datele zborului respectiv. Veti avea posibilitatea sa aflati dinainte alaturi de cine veti calatori pana la orasul destinatie.

Pentru a citi o alta stire despre compania Klm France, accesati aceasta sectiune a site-ului nostru.

Citeste mai mult...

Sursa: www.stiriturisitce.ro

Rezervare

Sondaj

Pentru concediul dumneavoastră preferaţi liniştea şi relaxarea, oferite de o vacanţă la munte sau soarele, plaja şi distracţia de la mare?



Rezultate
Sunteţi aici: Ştiri KLM si profilele Facebook/LinkedIn