Industria hoteliera nu ramane rece la “febra” smartphone-urilor: Ce planuri sunt pentru 2012

Email Imprimare PDF

 

Cresterea ratei de penetrare a smartphone-urilor este in crestere la nivel global, iar industria hoteliera nu are cum sa ramana rece, din contra jucatorii din domeniu vor sa profite de oportunitate pentru a-si creste cota de piata in randul clientilor care fac rezervari prin intermediul acestor dispozitive, la nivel global.
Un sondaj recent, efectuat de furnizorul de solutii pentru industria hoteliera TravelClick.com, arata ca hotelierii din intreaga lume sunt dispusi sa investeasca mai mult in optimizarea site-urilor pentru dispozitive mobile, dar si alte initiative de marketing. Potrivit sondajului, 50% din hotelurile din intreaga lume au in plan sa investeasca mai mult in site-uri si marketing pentru dispozitivele mobile.

Per total, 43% din hoteluri au in plan sa isi creasca integral bugetele de marketing pentru 2012. 34% dintre hotelieri au in plan sa mentina bugetele la acelasi nivel anul viitor si doar 3% se asteapta sa scada cheltuielile cu marketing-ul.

“Conform  unui studiu al Nielsen, smartphone-urile reprezinta 40% din piata telefoanelor mobile din Europa de Vest si 38% din piata din SUA. Avand in vedere aceste cifre este esential ca hotelierii sa isi optimizeze site-urile pentru mobile pentru ca astfel sa isi creasca numarul de rezervari directe ale turistilor care fac rezervarile folosindu-si telefoanele mobile", spune Jason Ewell, senior vice-president pe e-commerce in cadrul TravelClick, in cadrul sumarului rezultatelor studiului.

In cadrul aceluiasi sondaj, 50% din hotelieri spun ca au in plan sa isi creasca numarul de angajati, in timp ce 45,3% spun ca vor mentine forta de munca la acelasi nivel. Din cei care au in plan sa isi creasca numarul de angajati, cei mai multi, 30%, vor sa angajeze oameni in special pentru zona de social media.

Pentru a citi si despre introducerea acestui serviciu de catre British Airways, accesati aceasta sectiune a site-ului nostru.

Citeste mai mult...

Sursa: www.dailybusiness.ro

Rezervare

Sondaj

Pentru concediul dumneavoastră preferaţi liniştea şi relaxarea, oferite de o vacanţă la munte sau soarele, plaja şi distracţia de la mare?



Rezultate
Sunteţi aici: Ştiri Industria hoteliera nu ramane rece la “febra” smartphone-urilor: Ce planuri sunt pentru 2012