Turismul medical şi de wellness în România, o oportunitate pentru dezvoltarea turismului românesc

E-mail Nyomtatás PDF
There are no translations available.

 

Turismul medical şi de wellness în România, o oportunitate pentru dezvoltarea turismului românesc

La nivel mondial, piata wellness si spa se cifreaza la peste 2 trilioane dolari si 289 milioane de consumatori, din care 60 miliarde reprezinta piata spa si 50 miliarde insumeaza turismul medical.

Romania urmeaza panta ascendenta la nivel mondial, primul spa in sensul modern al cuvantului fiind infiintat in 2005, iar in prezent numarul acestora se situează la peste 50 locatii.

Conferinţa Spa Business Event 2011 ce se va desfăşura pe 7 şi 8 decembrie la Athenee Palace Hilton din Bucureşti va aduce in prim plan subiecte precum: motivatiile cresterii pietei spa pe plan mondial, etape in dezvoltarea unui proiect spa de succes, crearea mixului corect de servicii spa pentru clientela vizata, criterii de performanta pentru afacerea spa, modalitati eficiente de promovare pentru spa, etc. De asemenea, a doua zi a evenimentului este dedicata educarii managerilor centrelor spa in vederea obtinerii succesului financiar si a oferirii unei experiente spa de neuitat oaspetilor.

Programul complet al evenimentului aici.

Evenimentul se adreseaza investitorilor si operatorilor din piata de Spa&Beauty, investitorilor si operatorilor din domeniul turistic (hoteluri, pensiuni, centre de agrement), dezvoltatorilor de proiecte imobiliare, investitorilor si operatorilor din turismul medical, turismul balnear si de recuperare, furnizorilor de echipamente, produse si servicii adresate centrelor Spa si Wellness si nu in ultimul rand, specialistilor implicati in domeniul Spa&Beauty.
Pentru a citi mai multe despre Athenee Palace Hilton,  hotelul in care se va tine conferinta, accesati aceasta sectiune a site-ului nostru.

Rezervare

Aktuális oldal: Ştiri Turismul medical şi de wellness în România, o oportunitate pentru dezvoltarea turismului românesc