Campania de promovare turistica a Romaniei demareaza si in strainatate

E-mail Nyomtatás PDF
There are no translations available.

 

Campania de promovare turistica a Romaniei demareaza si in strainatate

Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului a demarat campania de promovare a Romaniei ca destinatie turistica pe 3 canale TV cu acoperire internationala: CNN, Euronews si Eurosport.
Actiunile de publicitate vor consta in difuzarea de spoturi publicitare de 30 si 20 de secunde. Campania de promovare se va desfasura pe o perioada de 12 luni.  
Posturile de televiziune internationale au fost selectate in functie de audienta (spectatori unici pe saptamana) in randul persoanelor cu venituri peste medie care calatoresc (in interes de afaceri si de placere, de cel putin 6 ori pe an), conform datelor furnizate de European Media and Marketing Survey (EMS) pentru anul 2010, se precizeaza in comunicatul ministerului.

Spoturile TV au rolul de consolidare vizuala a brandului turistic de destinatie.  

Valoarea totala a campaniei de promovare este de 4,96 mil euro cu TVA, fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa 5, operatiunea „Crearea unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica prin definirea si promovarea brandului turistic national”. Compania castigatoare a licitatiei prin care s-au achizitionat serviciile de publicitate este Media Investment Communication.

Pentru a citi despre importante obiective turistice ale Romaniei, accesati aceasta sectiune a site-ului nostru.

Citeste mai mult...

Sursa: www.dailybusiness.ro

Rezervare

Aktuális oldal: Ştiri Campania de promovare turistica a Romaniei demareaza si in strainatate