Anul acesta se aloca bani multi pentru marketing in turism

Print
There are no translations available.

 

Conform cu datele furnizate de NewsIn, ‘Planul de marketing in turism,  strategic si operational 2011- 2015’ pentru ta fost elaborat pentru M.D.R.T de catre compania ‘Horwath TourismHTL’.

Strategia presupune ca intre anii 2011-2013 sa se cheltuie circa 72,4 milione euro, din care: suma de 29,2 milioane euro in anul 2012 si circa 21,6 milioane euro in anul 2013. Mai apoi, in 2014-2015 urmand a se cheltui alte 46 milioane euro (23 milioane euro/an).

Acest plan mai propune diverse tactici de comunicare, tactici de produse/vanzari, cat si alte tactici ce se refera la cum sa ne putem construi o infrastructura de marketing eficienta prin vanzarea de produse turistice. 6 produse au fost destinate planurilor operationale de marketing: Sanatate si wellness, activ si aventura, circuite, city break, turism rural, parcuri si natura salbatica.

Planul strategic mai trebuie sa poata defini strategiile generale de marketing in turism pe o durata de 5 ani, dintre acestea: pietele georgrafice, distributia, comunicarea, portofoliul de produse, public-tinta, strategii de pozitionare + 1 set de alte planuri operationale pentru cele mai importante sectoare sau produse turistice.

Asadar, M.D.R.T (Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului) a prezentat ‘Planul de marketing strategic si operational pentru Romania 2011-2015’. Bugetul total al planului ajunge astfel la valorea de 118,4 milioane euro, din fonduri europene, iar pentru anul 2011 s-a propus cheltuirea sumei de 21,5 milioane euro.

Pentru a citi mai multe despre atractiile tarii noastre, exemple de locuri in care aceste investitii pot fi facute, accesati aceasta sectiune a site-ului nostru.

Citeste mai multe...

Sursa: www.stirituristice.ro