Destinaţia “România” atacă în forţă Grecia şi Turcia la Târgul de Turism

E-mail Print PDF
There are no translations available.

Destinaţia “România” atacă în forţă Grecia şi Turcia la Târgul de Turism

 

Optimismul reprezentanților industriei de turism din România, declarat cu zile bune înainte de începerea Târgului de profil, a fost de bun augur atât pentru ei, cât și pentru vizitatorii și micii comercianți de pe aleile complexului expozițional Romexpo.

“Am vorbit și acolo, sus, și mi s-a promis o vreme excelentă pentru târg“, glumea Alin Burcea, vicepreședinte al Asociației Naționale Agențiilor de Turism din România (ANAT) cu câteva zile înainte de deschiderea Târgului de Turism al României.

Iar vremea bună a venit odată cu primii vizitatori ajunși în târg cu mult înaintea oficialităților care au dat semnale îmbucurătoare pentru industrie — TVA de 9% pentru întregul domeniu al turismului și elaborarea grabnică a normelor pentru aplicarea Legii voucherelor de vacanță.

Domnițe, cavaleri, străjeri, tineri și mai puțin tineri, se prind în horă la semnalul toboșarului Cetății Sighișoara ‘Să fie bine pentru toată lumea! Am zis!’. Muzica populară românească răzbate în toate cele șase pavilioane, oamenii se opresc să guste din pâinile și cozonacii tradiționali oferiți la standul Autorității Naționale de Turism și la cel al Asociației Naționale de Turism Rural, Ecologic și Cultural. Atmosfera incendiară de show ,,Mamaia Style’, adusă la târg de Asociația Litoral-Delta Dunării, pune stăpânire pe vizitatorii care se văd deja pe plajă.

 

 

Pentru a citi mai multe stiri turistice accesati aceasta sectiune a site-ului nostru

CITESTE MAI MULT...

Sursa: www.financiarul.ro

Rezervare

Tourist Regions

Poll

Would you rather going in mountains or on the seaside?



units found.

News

You are here: Ştiri Destinaţia “România” atacă în forţă Grecia şi Turcia la Târgul de Turism