Cum au intampinat clientii Wizz Air noua politica a bagajelor

E-mail Print PDF
There are no translations available.

 

Cum au intampinat clientii Wizz Air noua politica a bagajelor

 

Compania aeriana low-cost Wizz Air a implementat de la 1 august perioada de proba a noii politici a bagajelor pe zborurile dintre Katowice (Polonia) si Londra Luton (Marea Britanie). Perioada de proba continua timp de o luna, sau pana in momentul in care rezultatele vor fi concludente, dar feedback-ul initial este deja promitator, spun reprezentantii companiei.
10% dintre pasageri , care au rezervat bilete dupa anuntul din 9 iulie, au achitat online pe wizzair.com tariful de 10 euro pentru bagajul de cabina mai mare. 

Un numar mai mic de pasageri au ajuns la aeroport fara sa fi platit tariful pentru bagajul de cabina mai mare, fiind nevoiti sa achite pe loc un cost mai mare. 

Cei care au achitat optiunea de bagaj de cabina mai mare au beneficiat de imbarcare prioritara, in fata pasagerilor care detineau bagaj mai mic si nu au intampinat probleme in depozitarea bagajelor in compartimentele de deasupra scaunelor. 

De la data inceperii acestei perioade de proba, 1 august, nu a fost raportata nici o intarziere ca urmare a descarcarii bagajelor de cabina la aeroport in exces. 
Trendul dominant demonstreaza faptul ca pasagerii prefera sa calatoreasca si sa aduca la bord un bagaj mai mic acceptat gratuit, lucru ce conduce la economii si la consum mai mic de combustibil.

 

Pentru a citi mai multe despre compania aeriana Wizz-air accesati aceasta sectiune a site-ului nostru

 

Citeste mai mult...

Sursa: www.dailybusiness.ro

Rezervare

Tourist Regions

Poll

Would you rather going in mountains or on the seaside?



Results

News

You are here: Ştiri Cum au intampinat clientii Wizz Air noua politica a bagajelor