CULISELE mutării de pe Băneasa pe Otopeni: Adio, low-cost, de la 25 martie!

E-mail Print PDF
There are no translations available.

 

CULISELE mutării de pe Băneasa pe Otopeni: Adio, low-cost, de la 25 martie!

Odată cu mutarea pe Henri Coandă a curselor de la Băneasa, practic nu mai există low-cost, tarifele aliniindu-se înspre nivelul companiilor de linie, arată o analiză efectuată de Ziarul Financiar.

Mutarea de pe aeroportul Aurel Vlaicu pe Henri Coandă va avea loc la 25 martie 2012. De la această dată, companiile low-cost Wizz Air, Blue Air şi GermanWings vor folosi aeroporul Henri Coadă (Otopeni).

O simplă verificare a siteului Wizz Air arată că această companie a majorat de două şi chiar de trei ori tarifele unor bilete de avion pe rute externe, pentru călătoriile de după 25 martie. De exemplu, preţul unei călătorii dus-întors pe Bucureşti-Bruxelles în perioada 17-20 august la Wizz Air este de 946, iar la Tarom de 1.000 de lei.

Mai jos, încercăm să vedem ce se schimbă odată cu mutarea curselor pe Otopeni:

1. Preţurile biletelor la companiile low-cost, probabil, vor creşte. Iată ce spune un expert consultat de ZF: "Marile companii vor face totul să "fure" clienţi de la low-costuri. Preţurile low-costurilor cresc, iar avioanele low-cost vor sta la rând pentru decolare şi aterizare după cursele de linie".

2. CFR reintroduce cursa Gara de Nord - Otopeni. Cum numărul de călători de pe Otopeni va creşte considerabil, CFR speră că şi trenurile vor deveni profitabile. Cursele au fost întrerupte deoarece foarte puţini călători foloseau acest tren pentru a ajunge la Otopeni. Costul unui bilet: 8,1 lei.

Pentru a citi o alta stire despre companiile aeriene din tara noastra, accesati aceasta sectiune a site-ului nostru.

Citeste mai mult...

Sursa: www.realitatea.net

Rezervare

Tourist Regions

Poll

Would you rather going in mountains or on the seaside?



Results

News

You are here: Ştiri CULISELE mutării de pe Băneasa pe Otopeni: Adio, low-cost, de la 25 martie!