Cu avionul la cumparaturi: Cum ajuta shopping-ul extern vanzarile agentiilor de turism

Print
There are no translations available.

 

Cu avionul la cumparaturi: Cum ajuta shopping-ul extern vanzarile agentiilor de turism

Multi dintre noi, probabil, vad in primele trei luni ale anului o ocazie foarte buna pentru a merge la ski sau cel mult in city-break-uri europene, avand in vedere preturile mai avantajoase de dupa Sarbatori. Insa exista si un segment de clienti care tintesc un alt tip de destinatie.
Poate va gandeati ca turismul de shopping a fost afectat de vremurile nu tocmai favorabile, insa romanii nu se feresc sa plece in Dubai si Istanbul pentru "a vizita" mall-urile grandioase si bazarele pline cu bijuterii, tesaturi manuale, covoare si articole din piele.

Agentia Perfect-Tour a vandut in ultimele trei luni peste 500 de pachete pe segmentul turismului de shopping, ce includ destinatii ca Dubai, Istanbul, Praga, Viena, Paris sau Milano.

"Cea mai mare pondere o au pachetele pentru Dubai si Istanbul", au precizat reprezentantii Perfect Tour.

"Pentru noi, turismul de shopping a crescut cu 25% fata de anul trecut. Evolutia este determinata de pachetele care corespund nevoilor segmentului de clienti vizat (tarife negociate cu liniile aeriene, promovarea festivalurilor de reduceri etc)", au declarat reprezentantii agentiei.

De exemplu, intre 20 ianuarie si 20 februarie, Dubaiul gazduieste un mare festival de shopping, cunoscut local ca "Layali Dubai", festival care dateaza ca si traditie din 1996.

Pentru a citi si despre una dintre aceste destinatii din tara noastra, accesati aceasta sectiune a site-ului nostru.

Citeste mai mult...

Sursa: www.dailybusiness.ro