KLM si profilele Facebook/LinkedIn

E-mail Print PDF
There are no translations available.

 

Prin serviciul ‘Meet&Seat’ de la operatorul aerian KLM France. E adevarat ca e o premiera, KLM France fiind  prima linie aeriana care integreaza retelele sociale in procesul de rezervare a biletelor.

Serviciul ‘Meet&Seat’ permite utilizatorilor sa isi rezerve locurile dupa bunul plac sau sa rezerve acelasi taxi de la aeroport catre un anume hotel. Acest serviciu este disponibil numai pentru zborurile de tip lung curier intercontinentale, folosind functia ‘Manage My Booking’.

Asadar, pasagerii au posibilitatea sa isi aleaga locurile prin functia ‘Manage My Booking’ cu 90 de zile inaintea zborului efectiv si cu pana la cel mai tarziu cu 48 de ore inainte.

Proiectul pilot ‘KLM Meet&Seat’ va avea inaugurarea pentru zborurile cu plecare din Amsterdam si destinatiile New York, San Francisco si Sao Paolo. Serviciul va fi mai apoi disponibil si pentru alte destinatii intercontinentale.

Pasagerii care vor achizitiona un bilet de avion isi vor putea conecta profilele Facebook sau LinkedIn la datele zborului respectiv. Veti avea posibilitatea sa aflati dinainte alaturi de cine veti calatori pana la orasul destinatie.

Pentru a citi o alta stire despre compania Klm France, accesati aceasta sectiune a site-ului nostru.

Citeste mai mult...

Sursa: www.stiriturisitce.ro

Rezervare

Tourist Regions

Poll

Would you rather going in mountains or on the seaside?



Results

News

You are here: Ştiri KLM si profilele Facebook/LinkedIn