Cum se foloseste de social media un jucator din turismul online

E-mail Print PDF
There are no translations available.

 

Platforma de servicii de turism online Paravion.ro a creat, in noiembrie, un joc pentru “fanii” de pe Facebook. Este a doua aplicatie pe care site-ul o lanseaza anul acesta pe social media. Oficialii companiei au explicat ce beneficii pot fi obtinute prin promovarea pe retele sociale.
“Social media este un canal la fel de important ca si celelalte in mixul de comunicare al Paravion.ro”, a declarat Madalin Mancila, specialist in marketing in cadrul Happy Tour, compania care detine Paravion.ro.

Pentru aplicatiile destinate retelelor sociale se munceste cateva luni, iar rezultatele nu se vad neaparat in vanzari mai mari, ci in fidelizare si comunicare directa cu clientii sau potentialii clienti, a explicat acesta.

Feed-back-ul din partea clientilor este unul dintre beneficiile cheie al canalului de comunicare. “Spre exemplu, ultimul facelift al Paravion.ro l-am realizat pe baza feed-back-ului primit din partea fanilor”, spune Mancila.

In primavara acestui an, Paravion.ro a lansat o aplicatie de licitatii pentru vacante tip city-break, iar in noiembrie, un joc pe baza faimosului joc “avioanele”.

Este vorba despre o aplicatie interactiva Facebook se desfasoara in cadrului unui  concurs-campionat, care va incepe din 21 noiembrie si la sfarsitul caruia, in functie de locurile ocupate in clasament, vor fi acordate premii.

“Acest demers este o premiera pe piata turismului, dar si a jocurilor din Romania. Este prima competitie de gen organizata de o agentie de turism din tara noastra", a declarat Remus Visan -  Deputy Managing Director, Paravion Tour.

Pentru a citi o alta stire despre platforma online folosita pentru instruirea personalului in domeniul turismului, accesati aceasta sectiune a site-ului nostru.

Citeste mai mult...

Sursa: www.dailybusiness.ro

Rezervare

Tourist Regions

Poll

Would you rather going in mountains or on the seaside?



units found.

News

You are here: Ştiri Cum se foloseste de social media un jucator din turismul online