A apărut hypermarketul de vacanţe

E-mail Print PDF
There are no translations available.

 

Parteneriatul cu cel mai mare touroperator din Europa aduce teoretic Eurolines în pole position. Cât de larg îi va surâde lui Dragoş Anastasiu acest brand?

Deşi de ani buni oferă toate variantele de concedii ale touroperatorilor români şi străini, a fost destul de greu pentru Dragoş Anastasiu, proprietarul Eurolines, să se dezlipească de amprenta autocarului. „Acesta e tributul pe care îl plăteşti atunci când transporţi 12 milioane de persoane, în 16 ani de când suntem pe piaţă. Lumea te pune într‑un sertar şi ăla eşti, nu că n‑am fi mândri de acel sertar“, spune Anastasiu, precizând că din studiile companiei sale 95% din români au auzit de Eurolines.

Dar recunoaşte în acelaşi timp că transporturile internaţionale cu autocarul au un viitor limitat, pentru că „a merge 3.000 km cu autocarul nu e chiar cea mai mare plăcere, mai ales că acum poţi lua un zbor low‑cost“. Conştient că produsul autocar e bun pe distanţe de până în 1.000 km, Anastasiu a înţeles, în ultimii ani din ce în ce mai acut, că trebuie să‑şi completeze portofoliul cu alte produse turistice.

PORTOFOLIU COMPLET. Prima etapă în dezvoltarea portofoliului a fost reprezentată de biletele de avion, introduse acum opt ani. În a doua etapă au fost adăugate vacanţele, prin achiziţia în 2005 a companiei Nova Turism, care deţinea la acea vreme mai multe agenţii, printre care şi cea de pe Bdul Bălcescu din Capitală, prima rebranduită cu numele de TUI Travel Center, unde s‑a desfăşurat şi inter­viul cu MONEY EXPRESS.
Pentru a citi o alta stire despre cresterea capacitatii de zbor a liniilor aeriene, accesati aceasta sectiune a site-ului nostru.

Rezervare

Tourist Regions

Poll

Would you rather going in mountains or on the seaside?



Results

News

You are here: Ştiri A apărut hypermarketul de vacanţe