Latest

Aurelian Marin: 2016 va fi cel mai bun an de după Revoluţie pentru litoralul românesc

There are no translations available.

Aurelian Marin: 2016 va fi cel mai bun an de după Revoluţie pentru litoralul românesc

 

Sezonul de vară 2016 merge foarte bine pentru litoralul românesc. Este un context întreg care ne favorizează, ţinând cont şi de conjunctura turistică internaţională. Mai mulţi români preferă să-şi petreacă vacanţele în România, dar, pe de altă parte, şi mai mulţi turişti de pe alte destinaţii aleg Litoralul nostru. În plus, mult mai mulţi turişti români au optat pentru servicii all inclusive, înainte alegând Bulgaria şi alte destinaţii. Motivul? Preţuri similare, ajung mai repede la destinaţie şi, nu în ultimul rând, se simt ca acasă”, subliniază Aurelian Marin, directorul general al „Paradis Vacanţe de Vis”, unul din primii trei touroperatori specializaţi pe Litoralul românesc.

În acest an sunt 2000 de camere în plus pe sistem all inclusive, totalul fiind de 5000. La ora actuală, Litoralul românesc are 22 de hoteluri all inclusive, din Năvodari până în sudul litoralului, în acest an încă 6 hoteluri adoptând acest sistem.

Multe hoteluri au adus facilităţi suplimentare pentru turişti, precum piscine, locuri de joacă, animaţie. Potrivit „Paradis Vacanţe de Vis”, din acest motiv unele hoteluri au recurs la uşoare creşteri de tarife justificate iar altele au păstrat tarifele, pentru a atrage şi mai mulţi turişti.

„Parcul de Aventură Paradis Land din Neptun şi Aqua Park-ul din Eforie Nord sunt la turaţie maximă, ca grad de ocupare. În momentul de faţă, acestea sunt mult mai solicitate de către turişti decât anul precedent”, subliniază Aurelian Marin.

 

Pentru a citi mai multe stiri turistice accesati aceasta sectiune a site-ului nostru

CITESTE MAI MULT...

Sursa: www.horeca.ro

Cele mai cautate servicii online de catre turistii romani

There are no translations available.

Cele mai cautate servicii online de catre turistii romani

 

Turiștii români care aleg să își rezerve online călătoriile caută oferte la bilete de avion, pachete de tip city break, rezervări de camere de hotel și consultanță turistică prin call center sau live chat. Serviciul cel mai puțin căutat online este cel de închiriere de mașini, conform unui studiu realizat de compania de consultanță GfK România.

Tot de aici reiese că primele trei agenții online din România concentrează peste 77% din achizițiile făcute de turiști în acest mediu. 

“Studiul GfK a confirmat câteva ipoteze pe care noi le aveam, și anume că turiștii români migrează către agențiile online pentru că rezervarea de bilete de avion sau pachete turistice este simplă și rapidă”, a declarat Daniel Truica, fondator și CEO Vola.ro.

Ofertele la bilete de avion, principalul motiv pentru care românii apelează la agențiile de turism online

Atunci când folosesc o agenție de turism online, majoritatea turiștilor români este interesată de achiziționarea biletelor de avion. Rapiditatea cu care pot identifica ofertele și reducerile la bilete de avion, dar și interfața ușor de folosit pentru rezervarea biletelor, îi determină pe turiști să apeleze la platforme online.

 

Pentru a citi mai multe stiri turistice accesati aceasta sectiune a site-ului nostru

CITESTE MAI MULT...

Sursa: www.dailybusiness.ro

Last Updated on Friday, 08 July 2016 10:12

Cum văd hotelierii evoluția turismului românesc și ce planuri de dezvoltare au?

There are no translations available.

Cum văd hotelierii evoluția turismului românesc și ce planuri de dezvoltare au?

 

Portalul de rezervări hoteliere HotelGuru.ro a realizat un studiu printre hotelierii prezenți pe site, referitor la cum văd aceștia evoluția turismului românesc și ce planuri de dezvoltare au.

Conform studiului, 42,5% dintre respondenți sunt optimiști cu privire la evoluția turismului românesc și consideră că situația se va îmbunătăți în următorii 5 ani. Principala problemă a industriei este, conform unui procent de 48% dintre respondenți, infrastructura defectuoasă din România.

8 din 10 hotelieri din România au planuri de dezvoltare

În ceea ce privește evoluția propriului business, 67% dintre hotelierii care au participat la studiu au declarat că a fost un an acceptabil, în timp ce pentru 22,5% a fost un an de succes.

Totodată, 82,5% dintre respondenți au declarat că plănuiesc să își dezvolte serviciile în următorii 5 ani. Majoritatea intenționează să îmbunătățească nivelul de confort din camere (56,3%), în timp ce peste 40% și-ar dori să ofere o capacitate mai mare de cazare. În topul serviciilor pe care hotelierii intenționează să le dezvolte se regăsesc și centrele SPA, pentru 29% dintre unitățile de cazare.

Valoarea investiției planificate pe unitate de cazare este de până la 200.000 RON, în funcție de serviciile care urmează să fie dezvoltate de hotelieri (centre SPA, terenuri de sport, restaurante a la carte etc.).

 

Pentru a citi mai multe stiri turistice accesati aceasta sectiune a site-ului nostru

CITESTE MAI MULT...

Sursa: www.horeca.ro

Autoritatea Națională pentru Turism a lansat portalul www.newsturism.ro

There are no translations available.

Autoritatea Națională pentru Turism a lansat portalul www.newsturism.ro

 

Pe această platformă, vizitatorii pot găsi o bază de date cu detalii despre cele mai importante evenimente din turism, în cadrul rubricii speciale "Calendar Evenimente". Astfel, A.N.T. își propune să aducă mai aproape organizatorii acțiunilor turistice de publicul țintă, creând astfel o comunicare unitară, eficientă, în cadrul portalului www.newsturism.ro.

Mai mult, publicul larg va avea acces și la detalii despre toate târgurile de turism din România, dar și din străinătate, acțiunile Autorității Naționale pentru Turism, interviuri cu jucătorii cheie, fotografii și linkuri utile celor din turism și nu numai.

"Publicul larg trebuie să aibă mereu acces la un calendar al evenimentelor turistice, direct de la sursă, eliminând astfel intermediarii. Newsturism.ro va fi o sursă principală, sigură, care va ajuta informarea oamenilor în timp real, totul făcând parte din noua strategie de comunicare a A.N.T.", a declarat doamna Anca Pavel-Nedea, președintele Autorității Naționale pentru Turism.

 

Pentru a citi mai multe stiri turistice accesati aceasta sectiune a site-ului nostru

CITESTE MAI MULT...

Sursa: www.horeca.ro


Profilul turistului român în Serbia

There are no translations available.

Profilul turistului român în Serbia

 

Serbia a înregistrat anul trecut aproximativ 45.000 de turiști români, în creștere cu 20% față de anul anterior. În medie, un turist român cheltuie în Serbia între 75 și 100 euro / zi, sumă în care este inclusă și cazarea, conform statisticilor Oficiului Național de Turism al Serbiei.  

Anul acesta, Organizaţia de Turism a Serbiei îşi doreşte să atragă mai mulţi turişti români, realizând pentru aceasta un studiu pentru a afla care este percepţia românilor despre Serbia ca destinaţie turistică. Scopul este acela de a creşte numărul turiştilor români care vor vizita Serbia anul viitor şi pentru a înţelege mai bine nevoile şi temerile turiştilor români. 

Cercetarea calitativă realizată în rândul agenţiilor de turism din România, dar şi în rândul consumatorilor de produse turistice şi cu implicarea unor consultanţi în turism a oferit informaţii despre profilul turiştilor români din Serbia, preferinţele de călătorie ale acestora, motivele pentru care aceştia vizitează Serbia şi obiectivele turistice cele mai vizitate de români.

 

Pentru a citi mai multe stiri turistice accesati aceasta sectiune a site-ului nostru

CITESTE MAI MULT...

Sursa: www.dailybusiness.ro



Page 3 of 693

Rezervare

Tourist Regions

Poll

Would you rather going in mountains or on the seaside?



Results

News

You are here: Divertisment Latest