Realizatorii brandului de ţară au uitat de Internet, domeniul "carpathian garden" fiind înregistrat de către un particular

Email Imprimare PDF

 

O companie de soft din Bucureşti a reuşit să înregistreze două site-uri care conţin elemente din noul slogan al brandului de ţară cu opt zile înainte ca acesta să fie lansat oficial. Ministerul Dezvoltarii Regionale şi Turismului a cheltuit 900 000 euro pentru brandul de ţară dar a uitat să îl înregistreze pe Internet, în conditiile în care sloganul "explore the carpathian garden" va beneficia de o campanie publicitară internatională, informează HotNews.ro.

Citeste mai mult...

Sursa: www.hotnews.ro

Rezervare

Sondaj

Pentru concediul dumneavoastră preferaţi liniştea şi relaxarea, oferite de o vacanţă la munte sau soarele, plaja şi distracţia de la mare?



Rezultate
Sunteţi aici: Ştiri Realizatorii brandului de ţară au uitat de Internet, domeniul "carpathian garden" fiind înregistrat de către un particular