Logoul Explore the Carpathian garden - cumpărat de pe internet sau plagiat

Email Imprimare PDF

 

Frunza, unul dintre elementele principale din noul logo al campaniei Ministerului Turismului, care promovează turismul în România, seamănă izbitor cu logoul unui proiect de transport internaţional. Într-un comunicat de presă, ministerul anunţa că la elaborarea acestui proiect au colaborat numeroşi reprezentanţi ai mediului privat şi ai instituţiilor publice.

"Change Transport este un proiect englezesc, de autobuze ecologice, s-ar spune că primul ar apărea pe Heatrow anul acesta", scrie piticu.ro.

Citeste mai mult...

Sursa: www.realitatea.net

Rezervare

Sondaj

Pentru concediul dumneavoastră preferaţi liniştea şi relaxarea, oferite de o vacanţă la munte sau soarele, plaja şi distracţia de la mare?



Rezultate
Sunteţi aici: Ştiri Logoul Explore the Carpathian garden - cumpărat de pe internet sau plagiat