Imnul turismului românesc, lansat sau relansat? "Explore the Carpathian garden"

Email Imprimare PDF

 

Aproximativ 75 milioane de euro. Aceasta este suma din care Ministerul Turismului a început să o cheltuiască pentru crearea brandului și promovarea turismului românesc, până în 2013.

După ce numai anul trecut s-au cheltuit 1,5 milioane de euro pentru campania "Land of choice", ministrul Turismului va lansa joi, la Shanghai, noul slogan turistic al României, "Explore the Charpatian garden", conceput şi promovat prin finanţare din fonduri europene potrivit ministerului.

Citeste mai mult...

Sursa: www.cotidianul.ro

Rezervare

Sondaj

Pentru concediul dumneavoastră preferaţi liniştea şi relaxarea, oferite de o vacanţă la munte sau soarele, plaja şi distracţia de la mare?



Rezultate
Sunteţi aici: Ştiri Imnul turismului românesc, lansat sau relansat? "Explore the Carpathian garden"