Noi reguli privind compensarile acordate de companiile aeriene pasagerilor

Email Imprimare PDF

 

Noi reguli privind compensarile acordate de companiile aeriene pasagerilor

 

Parlamentul European a votat, miercuri, o propunere legislativa privind instituirea unor norme comune in materie de compensare si de asistenta pentru pasagerii din spatiul comunitar de catre companiile aeriene.

Propunerea de regulament al Parlamentului European si al Consiliului va oferi mai multe sanse pasagerilor avioanelor intarziate sau deviate de a primi compensatii, se arata intr-un comunicat al PE, citat de Mediafax.

"Doar 2% dintre pasageri primesc in realitate compensatii dupa depunerea unei plangeri impotriva unei companii aeriene", a declarat in plen raportorul PPE Georges Bach.

Noile reglementari vor obliga transportatorii aerieni sa numeasca persoane de contact la aeroport care sa ii informeze pe pasageri despre drepturile pe care le au, sa ii ajute sa completeze plangerile, sa le ofere asistenta, rambursari si zboruri alternative. Pasagerii vor putea sa depuna plangeri la aceste persoane de contact, in cazul in care bagajele le vor fi pierdute sau ratacite.

In cazul unor zboruri intarziate, pasagerii trebuie sa primeasca informatii privind amanarea zborurilor nu mai tarziu de 30 minute dupa ora initiala de plecare.

 

Pentru a citi mai multe stiri turistice accesati aceasta sectiune a site-ului nostru

citeste mai mult...

Sursa: www.dailybusiness.ro

Rezervare

Sondaj

Pentru concediul dumneavoastră preferaţi liniştea şi relaxarea, oferite de o vacanţă la munte sau soarele, plaja şi distracţia de la mare?



Rezultate
Sunteţi aici: Ştiri Noi reguli privind compensarile acordate de companiile aeriene pasagerilor