Cum va fi masurata satisfactia pasagerilor pe Aeroportul Henri Coanda

Email Imprimare PDF

 

Cum va fi masurata satisfactia pasagerilor pe Aeroportul Henri Coanda

 

Sistemul international "Happy or Not" de masurare a nivelului de satisfactie a pasagerilor fata de serviciile oferite a fost introdus, marti, pe Aeroportul "Henri Coanda", primul domeniu fiind cel al parcarilor publice.

Sistemul «Happy or Not» aplicat in Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti include opt dispozitive care afiseaza o intrebare la care pasagerii pot raspunde apasand unul din cele patru butoane-icon (figurate de la «very happy» pana la «very unhappy»).

"Acest sistem va monitoriza si masura, in timp real, nivelul de satisfactie a pasagerilor atat fata de calitatea serviciilor din aeroport, cat si fata de angajatii care realizeaza respectivele servicii", se arata intr-un comunicatul de presa al Companiei Nationale Aeroporturi Bucuresti, citat de Mediafax.

Primul domeniu asupra caruia pasagerii isi pot exprima gradul de satisfactie este cel al parcarilor publice, insa in acest an vor mai fi monitorizate in acest fel serviciile de curatenie, check-in, retail si securitate.

In anul 2013, cele doua aeroporturi ale Capitalei - Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti si Aeroportul International Bucuresti Baneasa-Aurel Vlaicu - au fost tranzitate de 7.649.503 de pasageri, numarul de miscari aeronave (aterizari si decolari) ridicandu-se la 95.984. Fata de anul 2012, numarul pasagerilor a inregistrat o crestere de 1,35%.

 

Pentru a citi mai multe stiri turistice accesati aceasta sectiune a site-ului nostru

citeste mai mult...

Sursa: www.dailybusiness.ro

Rezervare

Sondaj

Pentru concediul dumneavoastră preferaţi liniştea şi relaxarea, oferite de o vacanţă la munte sau soarele, plaja şi distracţia de la mare?



Rezultate
Sunteţi aici: Ştiri Cum va fi masurata satisfactia pasagerilor pe Aeroportul Henri Coanda