Cum se va promova România în presa din Occident? A pus la bătaie aproape 10 milioane de euro

Email Imprimare PDF

 

Cum se va promova România în presa din Occident? A pus la bătaie aproape 10 milioane de euro

 

România se va promova ca destinație turistică în 2014 în publicații ca Der Spiegel, Stern, Lonely Planet Magazine, Sunday Times, Daily Telegraph sau La Repubblica. În plus, vor fi difuzate spoturi video pe principalele posturi TV generaliste și de turism din Germania, Marea Britanie și Italia.

Pentru toate acestea, Autoritatea Națională pentru Turism pune la bătaie 9,89 milioane de euro, potrivit caietelor de sarcini anunțate în această săptămână și consultate de cluj.travel.

Campaniile de publicitate se vor desfășura pe televiziuni și în presa scrisă și vor avea ca scop promovarea brandului turistic național în rândul publicului cu vârste de 25-35 de ani și 50-65 de ani, dar și în rândul agențiilor de turism.

Din suma de aproape 10 milioane de euro alocată celor trei mari piețe europene, considerate piețe-țintă pentru turismul din România, partea leului revine Germaniei – 3,9 milioane de euro. Aici, spoturile video vor fi difuzate pe primele două stații TV generaliste, din punct de vedere al audienței, și pe cea mai populară stație TV cu profil de turism.

Pentru a citi mai multe stiri turistice accesati aceasta sectiune a site-ului nostru

citeste mai mult...

Sursa:www.realitatea.net

Rezervare

Sondaj

Pentru concediul dumneavoastră preferaţi liniştea şi relaxarea, oferite de o vacanţă la munte sau soarele, plaja şi distracţia de la mare?



Rezultate
Sunteţi aici: Ştiri Cum se va promova România în presa din Occident? A pus la bătaie aproape 10 milioane de euro