Grapini: "De ce să cumpărăm o poșetă cu mii de euro, când avem branduri românești"

Email Imprimare PDF

 

Grapini:

 

Ministrul delegat pentru IMM-uri, Mediu de Afaceri și Turism, Maria Grapini, a declarat, joi, la un seminar de specialitate, că un proiect-pilot de promovare a produselor românești de calitate, implicit a mărcilor respective, va demara în perioada Sărbătorilor de Iarnă, în parteneriat cu industria hotelieră.

"Pentru anul viitor, am introdus un nou proiect, de susținere a mărcilor românești (...). România, în 22 de ani, a reușit să creeze, în toate domeniile — de la industria alimentară la mobilă — multe branduri de produs bune. Sunt, însă, prea puțin cunoscute. Este o ceață totală. Dacă ar fi să-i cerem cuiva să enumere zece branduri românești, cu greu cred că va reuși. Ajutorul instituțional pe care noi îl putem da este să scoatem la suprafață brandurile românești (...). Foarte greu concurează un brand românesc de îmbrăcăminte cu unul istoric. Este adevărat, vinurile și-au făcut o breșă, dar de ce să cumpărăm o poșetă cu brand străin, cu mii de euro, când avem Musette sau alte branduri românești?! Și, atunci, am propus acest proiect (de promovare a brandurilor românești — n.r.) în cadrul programului 'Cumpără un produs românesc de calitate!'', a spus ministrul Grapini, scrie Agerpres.

Aceasta a subliniat că va fi intensificată promovarea produselor și brandurilor românești atât pe piața internă, cât și pe piețele externe. "Dacă textilele și îmbrăcămintea exportă de cinci miliarde de euro, iar cota de piață internă, pe produse, este de doar 10 — 12% înseamnă că acestea nu sunt prea bine cunoscute de cumpărătorii români', a adăugat Maria Grapini.

 

Pentru a citi mai multe stiri turistice accesati aceasta sectiune a site-ului nostru

citeste mai mult...

Sursa:www.realitatea.net

Rezervare

Sondaj

Pentru concediul dumneavoastră preferaţi liniştea şi relaxarea, oferite de o vacanţă la munte sau soarele, plaja şi distracţia de la mare?



Rezultate
Sunteţi aici: Ştiri Grapini: "De ce să cumpărăm o poșetă cu mii de euro, când avem branduri românești"