Cum a cheltuit Guvernul 7 mil. lei pentru promovarea Romaniei turistice

Email Imprimare PDF

 

Cum a cheltuit Guvernul 7 mil. lei pentru promovarea Romaniei turistice

 

Autoritatea Nationala pentru Turism a atribuit in acest an mai multe contracte de promovare a brandului turistic al Romaniei, in valoare totala de 6,9 milioane lei fara TVA, la diverse evenimente, printre care concertul Tom Jones, festivaluri, raliuri.

Datele au fost centralizate pe baza anunturilor de atribuire publicate de Autoritatea Nationala pentru Turism pe site-ul de achizitii publice www.e-licitatie.ro, scrie Mediafax.

Contractele au fost atribuite prin negociere, iar sumele nu includ TVA.

Contractul cu valoarea cea mai ridicata, de 2,65 milioane lei, a fost atribuit in aprilie Asociatiei Sportive Club Sportiv District Racing Team pentru servicii de promovare a brandului turistic national prin intermediul "vectorului de imagine" pilotul Mihai Marinescu in cadrul campionatului mondial de automobilism "World Series by Renault 2013".

 

Pentru a citi mai multe stiri turistice accesati aceasta sectiune a site-ului nostru

citeste mai mult...

Sursa:www.dailybusiness.ro

Rezervare

Sondaj

Pentru concediul dumneavoastră preferaţi liniştea şi relaxarea, oferite de o vacanţă la munte sau soarele, plaja şi distracţia de la mare?



Rezultate
Sunteţi aici: Ştiri Cum a cheltuit Guvernul 7 mil. lei pentru promovarea Romaniei turistice