Grapini a lansat pe Facebook un concurs de idei pentru alegerea unui nou brand turistic al Romaniei

Email Imprimare PDF

 

Grapini a lansat pe Facebook un concurs de idei pentru alegerea unui nou brand turistic al Romaniei

 

Ministrul delegat pentru IMM, Turism si Mediu de Afaceri, Maria Grapini , a lansat la jumatatea lunii martie pe pagina personala de Facebook un concurs de idei pentru alegerea unui nou brand turistic al Romaniei si a cerut opinii despre actualul brand care, spune ea, nu sunt pozitive.

"Am postat pe Facebook lansarea unui concurs de idei pentru alegerea brandului turistic al Romaniei si am cerut opinii tocmai pentru a evalua perceptia fata de brandul sectorial de turism. Clar, parerile nu sunt pozitive", se arata intr-un raspuns transmis de Maria Grapini la solicitarea Mediafax.

Potrivit acesteia, conform desfasuratorului de implementare a programului de promovare a brandului turistic trebuie comandat un studiu de impact al brandului actual.

Brandul turistic al Romaniei, care contine celebra frunza, a fost lansat in anul 2010, si doar crearea lui a costat peste 800.000 de euro.

 

Pentru mai multe stiri turistice accesati aceasta sectiune a site-ului nostru

citeste mai mult..

Sursa:www.dailybusiness.ro

Rezervare

Sondaj

Pentru concediul dumneavoastră preferaţi liniştea şi relaxarea, oferite de o vacanţă la munte sau soarele, plaja şi distracţia de la mare?



Rezultate
Sunteţi aici: Ştiri Grapini a lansat pe Facebook un concurs de idei pentru alegerea unui nou brand turistic al Romaniei