Bulgaria are un nou brand turistic

Email Imprimare PDF

 

Bulgaria are un nou brand turistic

 

 

Bulgaria a lansat pe 17 ianuarie a.c. un nou brand turistic, cu sloganul “Bulgaria – A Discovery to Share”, care va fi folosit oficial, începând cu luna septembrie 2013, în toate activităţile de marketing turistic ale Bulgariei. Noul brand turistic prezintă Bulgaria ca o destinaţie turistică prietenoasă, fermecătoare şi încă nedescoperită şi a fost dezvoltat printr-un proiect în cadrul Programului Operaţional de Dezvoltare Regională, în valoare de 1,4 milioane de leva (700.000 euro).

În afara brandului turistic naţional şi a sloganului, au fost create alte 10 sub-branduri pentru diferite tipuri de turism, ca şi o strategie de branding pentru regiunile ţării. Totodată, a fost realizat un brand pilot pentru regiunea Trakia.

Potrivit ministerului, noul brand turistic a fost dezvoltat după o analiză a percepţiei actuale a Bulgariei ca destinaţie turistică şi în comparaţie cu destinaţii concurente.

Pentru alte stiri cu privire la turismul din 2013 accesati aceasta sectiune a site-ului nostru

CITESTE MAI MULT...

Sursa: www.horeca.ro

Rezervare

Sondaj

Pentru concediul dumneavoastră preferaţi liniştea şi relaxarea, oferite de o vacanţă la munte sau soarele, plaja şi distracţia de la mare?



Rezultate
Sunteţi aici: Ştiri Bulgaria are un nou brand turistic