Cum s-a bătut cu criza o familie de antreprenori din turism

Email Imprimare PDF

 

Pasiunea pentru călătorii a împins-o pe Roxana Bălcescu, director executiv şi coacţionar al CMB TRAVEL (împreună cu soţul său Cristian Bălcescu), în aventura de a construi un brand pentru o agenţie de turism la începutul anilor '90.

Creşterea pieţei de la începutul anilor 2000, dorinţa clasei mij­locii de a vedea lumea şi salturile de la an la an ale pieţei de ticketing au dus la dezvoltarea agen­ţiei, de turism care avea în 2005 afaceri de 5,5 milioane de euro, scrie revista Business Magazin (www.bmag.ro).

Încă de la început, CMB TRAVEL fusese o agenţie de turism care ţintea clienţii up-market, vânzând vacanţe personalizate şi destinaţii exotice. Astfel, în agenţiile CMB au intrat de-a lungul timpului manageri sau antreprenori care, mulţumiţi fiind de servicii, au solicitat şi oferte pentru companiile în care lucrau. "Divizia de evenimente s-a dezvoltat astfel pe parcurs, din principiul meu de a nu refuza niciun client", povesteşte Roxana Bălcescu.
Pentru a citi o alta stire, despre destinatii de vacanta mai putin cunoscute, accesati aceasta sectiune a site-ului nostru.
Sursa: www.zf.ro

Rezervare

Sondaj

Pentru concediul dumneavoastră preferaţi liniştea şi relaxarea, oferite de o vacanţă la munte sau soarele, plaja şi distracţia de la mare?



Rezultate
Sunteţi aici: Ştiri Cum s-a bătut cu criza o familie de antreprenori din turism