Pericolele unui business la inaltime. "Planul principal este supravietuirea"

Email Imprimare PDF

 

Pericolele unui business la inaltime.

Piata liniilor aeriene se contracta tot mai mult, in conditiile crizei economice si scumpirii constante a carburantilor, precum si a concurentei companiilor low-cost. Companiile traditionale pierd teren in fata celor low-cost, fiind obligate sa se reorienteze. Unele reduc preturile, altele isi gasesc salvarea in parteneriate cu branduri puternice sau recurg la solutii de back-up, prin business-uri adiacente. Vezi cat de ascutita e "muchia" pe care sta Carpatair.

Pe langa obiectul principal de activitate, acela de linie aeriana, Carpatair mai administreaza inca doua businessuri: o scoala de aviatie si o unitate pentru intretinerea aeronavelor.

Compania nu are planuri de business speciale, in conditiile in care economiile din UE sunt acum foarte incerte. “Sa vedem ce se va intampla cu criza euro, datoriile, sa vedem daca economiile nu sunt afectate de masurile de austeritate atat de grav, incat sa vorbim doar de supravietuire. Noi nu ne facem planuri mari momentan, planul principal este supravietuirea", spune directorul general al Carpatair, Nicolae Petrov.    

Despre parteneriatul cu Alitalia incheiat recent, acesta a declarat, pentru DailyBusiness.ro: “Datorita parteneriatului, vom avea un plus de pasageri de circa 5% in 2012, ceea ce inseamna mult. Marja de profit a liniei aeriene e situata in anii buni la 3-5%. Deci, daca poti sa-ti generezi venituri aditionale de 3-5%, deja e un lucru semnificativ”.

Pentru a citi si despre pachetele turistice pentru meciurile de fotbal, promovate de compania Carpatair, accesati aceasta sectiune a site-ului nostru.

Citeste mai mult...

Sursa: www.dailybusiness.ro

Rezervare

Sondaj

Pentru concediul dumneavoastră preferaţi liniştea şi relaxarea, oferite de o vacanţă la munte sau soarele, plaja şi distracţia de la mare?



Rezultate
Sunteţi aici: Ştiri Pericolele unui business la inaltime. "Planul principal este supravietuirea"