Ce mai vor turistii la hotel: Internetul gratis, mai important decat micul dejun

Email Imprimare PDF

 

Ce mai vor turistii la hotel: Internetul gratis, mai important decat micul dejun

Nivelul de satisfactie al oaspetilor hotelurilor europene a scazut notabil in 2011, atat in ceea ce priveste costurile, cat si facilitatile, camerele sau serviciile unitatilor de cazare, arata un studiu al J.D. Power and Associates. Unul dintre punctele cheie al satisfactiei clientilor a devenit accesul la Internet, care a devansat pentru prima data in ultimii 7 ani micul dejun gratuit, la categoria facilitati.
Studiul companiei cerceteaza gradul general de satisfactie al oaspetilor hotelurilor din Europa avand in vedere 7 criterii: camerele, costurile, facilitatile, chech-in, mancare si bautura, servicii, sistemul de rezervari.

In cadrul studiului din acest an, a fost masurat gradul de satisfactie in randul a 45 de branduri hoteliere pe 4 segmente de piata: lux, premium, mediu, economy. Satisfactia clientilor fata de hotelurilor europene a scazut cu 10 puncte in 2011, fata de 2010, pana la 735 de puncte, pe o scala de 1.000. 

Studiul companiei mai arata ca disponibilitatea serviciilor de Internet in hoteluri a devenit din ce in ce mai importanta. Pentru prima data in cei 7 ani de cand este realizat acest studiu, Internetul "din partea casei" a depasit mic-dejunul "din partea casei", in topul facilitatilor preferate de turisti.

Utilizarea serviciilor de Internet de catre oaspetii hotelurilor aproape s-a triplat in ultimii 6 ani, aproximativ 47% din clienti spunand ca au folosit conexiunea din camera de hotel in 2011, fata de 17% in 2005. 

"Am ajuns intr-un punct in care accesul la Internet va avea un impact din ce in ce mai puternic in cadrul satisfactiei clientilor", a spus Stuart Greif, vicepresedintele diviziei de turism al J.D. Power and Associates. 

Spre exemplu, oaspetii hotelurilor care platesc taxe separate pentru Internet sunt mult mai putin satisfacuti de partea de costuri a hotelurilor, comparativ cu cei care au acces gratuit la Internet. Mai mult, din clientii care au experimentat o problema cu Internetul, doar 13% spun ca se vor mai intoarce in unitatea respectiva. Pe de alta parte, 28% din clientii care nu au inregistrat probleme spun ca vor mai sta in respectivul hotel.

Pentru a citi si despre noua platforma online implementata de Ministerul Turismului, accesati aceasta sectiune a site-ului nostru.

Citeste mai mult...

Sursa: www.dailybusiness.ro

Rezervare

Sondaj

Pentru concediul dumneavoastră preferaţi liniştea şi relaxarea, oferite de o vacanţă la munte sau soarele, plaja şi distracţia de la mare?



Rezultate
Sunteţi aici: Ştiri Ce mai vor turistii la hotel: Internetul gratis, mai important decat micul dejun