"Europe is younger in Bucharest", sloganul turistic al Capitalei

Email Imprimare PDF

 

Europe is younger in Bucharest" ("Europa este mai tanara la Bucuresti") este fraza care rezuma pozitionarea turistica a Bucurestiului, propusa de consultantul contractat de Ministerul Turismului pentru realizarea planului de marketing turistic pentru Bucuresti.

Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) a organizat luni o consultare la nivelul capitalei cu privire la proiectul planului de marketing turistic al Capitalei. La intalnire au participat reprezentanti ai industriei de turism, ai institutiilor si organizatiilor cu responabilitati in domeniu, din Bucuresti.

Conform analizei prezentate de catre consultant, dezvoltarea turistica a Bucurestiului trebuie centrata pe turismul de business si pe turismul de tip city-break, care inglobeaza si alte produse turistice, precum turismul cultural sau turismul generat de evenimente.

"Specialistii sustin ca promovarea capitalei trebuie abordata si din perspectiva viitorului orasului, nu doar din cea a trecutului. In opinia lor, Bucurestiul trebuie sa se recomande ca un oras dinamic, in plina dezvoltare, diferit de alte capitale, care propune din ce in ce mai multe evenimente culturale, artistice si sportive", se arata intr-un comunicat al MDRT.

Principalele categorii de public stabilite pentru Bucuresti ca destinatie turistica sunt oamenii de afaceri, tinerii, turistii city-break, precum consumatorii de turism medical sau de intretinere.

Pentru a cauta cazare in Bucuresti, acesati aceasta sectiune a site-ului nostru.

Citeste mai mult...

Sursa: www.dailybusiness.ro

Rezervare

Sondaj

Pentru concediul dumneavoastră preferaţi liniştea şi relaxarea, oferite de o vacanţă la munte sau soarele, plaja şi distracţia de la mare?



Rezultate
Sunteţi aici: Ştiri "Europe is younger in Bucharest", sloganul turistic al Capitalei