Bistrita si-a facut brand turistic, un proiect in valoare de 1 mil. lei

Email Imprimare PDF

 

Bistrita si-a facut brand turistic, un proiect in valoare de 1 mil. lei

Municipalitatea din Bistrita a lansat pe 17 iulie noul brand turistic al orasului, un proiect cu o valoare totala de aproape 1 milion de lei.

Crearea unui brand turistic pentru promovarea Municipiului Bistrita, si anume Cetatea Medievala Bistrita, reprezinta unul din obiectivele specifice ale proiectului ''Promovarea Turistica a Cetatii Medievale Bistrita', proiect derulat de Primarie in perioada 30 decembrie 2010, 19 decembrie 2011, si implica atat creatia cat si implementarea si comunicarea noi identitati a orasului.

Proiectul Primariei Bistrita a fost finantat din Fondul European pentru Dezvoltare Regionala, prin Programul Operational Regional, Axa Prioritara 5 - ''Dezvoltarea durabila si promovarea turismului'', Domeniul major de interventie 5.3 - ''Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii necesare, in scopul cresterii atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica''.

Municipiul Bistrita a intrat in acest intr-un proces de rebranding al carui obiectiv principal consta in cresterea atractivitatii si competitivitatii sale turistice.

Sigla Brandului turistic este conceput ca o interpretare moderna a elementelor arhitecturale dominante ale orasului: Ansamblul Sugalete si Biserica Evanghelica. Ansamblul Sugalete este cel mai lung sir de case medievale cu arcade la parter din Romania, iar Biserica Evanghelica este biserica cu cel mai inalt turn medieval din Transilvania.

Mascota, inspirata de strutul cu potcoava in cioc pastrat in toate stemele orasului Bistrita de mai bine de 400 de ani, are ca scop starnirea curiozitatii fata de trecutul si prezentul orasului.

Sloganul Bistrita, poarta Transilvaniei lanseaza o invitatie de patrundere in istoria, arhitectura si frumusetea unui oras reprezentativ pentru regiunea Transilvaniei.

Pentru a cauta cazare in Bistrita, accesati aceasta sectiune a site-ului nostru.

Citeste mai mult...

Sursa: www.dailybusiness.ro

Rezervare

Sondaj

Pentru concediul dumneavoastră preferaţi liniştea şi relaxarea, oferite de o vacanţă la munte sau soarele, plaja şi distracţia de la mare?



Rezultate
Sunteţi aici: Ştiri Bistrita si-a facut brand turistic, un proiect in valoare de 1 mil. lei