Clicul pentru plata online a biletului de avion aduce un cost suplimentar care poate ridica pretul total al calatoriei cu marje cuprinse intre 20% si 57%, arata o simulare de rezervare a unui bilet de avion pe site-ul low-costului Wizz Air.
Desi companiile aeriene low-cost promo¬veaza tarife foarte mici pentru biletele de avion, cand se ajunge la rezervarea efectiva a unui astfel de bilet promovat, pretul este cu totul altul, dat fiind ca se adauga diferite taxe suplimentare, de care nu se spune nimic in cadrul campaniilor promotionale.
ZF a simulat ieri rezervarea unui bilet de avion pentru o calatorie dus-intors in perioada 26-29 martie 2012 pe ruta Bucuresti-Roma pe site-ul Wizz Air.
Pretul initial afisat si promovat era de 118 lei, insa la urmatorul clic dat pentru efec-tuarea platii biletului dus-intors, site-ul a mai adaugat o taxa de 68 de lei, aferenta platii cu un card de tip Master Card. Altfel spus pretul final a ajuns la 186 de lei, mai mare cu 57% fata de cel afisat initial. Taxa de rezervare reprezinta 36% din pretul final.
Cu acelasi card insa, la achizitia unei carti de pe site-ul unei edituri locale, de exemplu, nu se plateste nicio taxa suplimentara, ci doar pretul produsului afisat si promovat ca atare, chiar daca editura plateste o taxa catre furnizorul serviciului de plata online cu care lucreaza.
Pentru a citi o alta stire, despre reducerile companiilor aeriene, accesati aceasta sectiune a site-ului nostru.
Sursa: www.dailybusiness.ro