Cu cine concurează frunza brandului turistic romanesc

E-mail Nyomtatás PDF
There are no translations available.

Cu cine concurează frunza brandului turistic romanesc

Frunza României, simbolul brandului de ţară, a concurat la Târgul internaţional de turism de la Barcelona cu masaje thailandeze sau cu nuduri masculine. Toate cele aproape 100 de ţări parcipante s-au întrecut în a arăta turiştilor o mică parte din specificul locului. România i-a atras pe vizitatori cu miros de sarmale şi mici.

România a participat pentru prima dată la Târgul International de Turism de la Barcelona sub sigla frunzei și a sloganului "Explore the Charpatian Garden". Pe vizitatori i-a atras, însă, cel mai tare mirosul de sarmale, prilej cu care străinii au aflat că avem în România şi metrou şi maşini pe stradă.

La nici 50 de metri de standul României, Norvegia atrăgea turiștii ca un magnet cu un nud îndrăzneţ.

Franţa, Germania sau Belgia au mizat tot pe mâncare - de la brânzeturi alese, la ciocolată.

Polonia mizează anul viitor pe campionatul de fotbal, așa că turiștii au fost invitați la un joc în mijlocul standului.

Iar când spui Thailada, spui întâi de toate "masaj".

Una peste alta, simbolul brandului, frunza românescă a avut concurenți pe cinste, dacă mesajul nostru a avut sau nu succes, vor vedea în numărul de turiști care ne vor vizita țara în perioada următoare.

Pentru a citi si despre una dintre cele mai noi strategii turistice care se doreste a fi pusa in aplicare, accesati aceasta sectiune a site-ului nostru.

Citeste mai mult...

Sursa: www.dailybusiness.ro

Rezervare

Aktuális oldal: Ştiri Cu cine concurează frunza brandului turistic romanesc