Touroperatorii din Orientul Mijlociu iau în calcul România ca destinaţie de turism; MICE, o oportunitate pentru România

E-mail Print PDF
There are no translations available.

 

Touroperatorii din Orientul Mijlociu iau în calcul România ca destinaţie de turism; MICE, o oportunitate pentru România

 

Touroperatorii din Orientul Mijlociu iau în calcul introducerea României în cataloagele proprii de prezentare a destinațiilor turistice, după discuțiile purtate la târgul internațional de profil “World Travel Market’ (WTM), desfășurat la Londra, a declarat vicepreședintele Autorității Naționale pentru Turism (ANT), Mirela Matichescu.

“Anul acesta a fost o ediție record a târgului de la Londra, din punct de vedere al participării României. Reprezentanții industriei noastre de turism au stabilit multe parteneriate și au reușit să convingă touroperatorii să ia în calcul România ca destinație turistică. Am remarcat și o diversificare a ofertelor cu care au participat firmele românești la acest târg. Pe lângă promovarea tradițiilor, anul acesta touroperatorii privați au organizat și spectacole în standul României. Mă refer la carnavalul Fashion Luxury Events pentru promovarea litoralului și a stațiunii Mamaia”, a precizat Mirela Matichescu, șeful delegației României la Londra.

Peste 60 de companii românești au participat, în perioada 3-6 noiembrie, la cea de a XXXV-a ediție a Târgului Internațional de Turism “World Travel Market” (WTM) de la Londra. 80% dintre companii au fost agenții de turism, 5% hoteluri și 15% asociații de promovare turistică.

 

Pentru a citi mai multe stiri turistice accesati aceasta sectiune a site-ului nostru

citeste mai mult...

Sursa: www.financiarul.ro

Rezervare

Tourist Regions

Poll

Would you rather going in mountains or on the seaside?



units found.

News

You are here: Ştiri Touroperatorii din Orientul Mijlociu iau în calcul România ca destinaţie de turism; MICE, o oportunitate pentru România