Air France a prezentat la Shanghai noile cabine „haute couture” La Premiere, prin care operatorul aerian raspunde miscarilor competitorilor dintr-o piata tot mai competitiva.
Noua cabina de lux, pentru care un client Air France plateste aproximativ 9-10.000 de euro pentru un zbor lung-curier dus-intors, se transforma foarte usor intr-un pat cu o lungime de peste 2 metri si cu o latime de 77 centimetri, una dintre cele mai spatioase din acest segment.
Cabinele La Premiere, produse printr-un parteneriat cu B/E Aerospace, compania de design Priestmangoode si cu agentia de branding Brandimage, dispun de o cortina care ofera pasagerilor intimitate intr-un spatiu exclusiv de trei metri patrati. „Am fost surprinsi sa aflam, in urma unui studiu, ca 50% dintre clientii nostri de lux prefera un spatiu deschis, iar cealalta jumatate a ales exclusiv o cabina inchisa, asa ca, in cele din urma, am ales optiunea perdelei, care se adreseaza ambelor categorii de pasageri”, afirma Bruno Matheu, director executiv al diviziei lung-curier in cadrul Air France.
Lansarea zborurilor La Premiere reprezinta cea de-a treia etapa din "Best & Beyond" - procesul de pozitionare in segmentul superior demarat de Air France, parte din programul Transform 2015. Primele doua etape au avut loc in septembrie 2013 (cand a fost relansata clasa Economy) si in februarie 2014 (lansarea Business). Cursele lung-curier reprezinta 8,5 miliarde de euro din cifra de afaceri a Air France si au peste 15 milioane de clienti pe an, dintre care 1,6 milioane calatoresc la clasa Business.
Pentru a citi mai multe stiri turistice accesati aceasta sectiune a site-ului nostru
Sursa: www.wall-street.ro