Romanii au venit in numar mare la Targul de Turism al Romaniei de la Romexpo, cu trolere, mai mici sau mai mari, cu rucsacuri sau cu pungi de supermarket.
Cifrele de start suna bine: la targ au anuntat participarea 280 de companii din 24 de tari care expun pe 16.000 de metri patrati.
“Am vazut reduceri de 50%, am vazut vacante gratuite oferite la tombola, am vazut reduceri de pana la 70% pentru primii cumparatori de pachete turistice”, arata Adrian Voican, director general Bibi Touring Touroperator.
Statiunea Mamaia a fost promovata la Targul de Turism al Romaniei in stilul carnavalurilor braziliene.
“O puternica cota de piata vad ca a avut-o turismul romanesc. De altfel, conform statisticilor, 80% dintre turistii din statiunile autohtone sunt romani si numai 20% straini. Asa stand situatia, ar fi bine ca si bugetele de promovare sa se indrepte spre pastrarea acestor turisti. E foarte bine sa ne indreptam catre turisti din lumea larga daca suntem competitivi, dar sa nu neglijam care sunt turistii nostri de zi cu zi, de an cu an pentru ca sunt foarte multe alte destinatii turistice care stiu sa faca mai bine decat noi marketing de promovare si vanzari. Ca vanzari, cred ca sunt cam in aceeasi parametri ca la editia din primavara anului trecut. Multe vanzari se vor finaliza, insa, saptamana viitoare, in agentii, dupa ce oamenii vor studia mai bine ofertele acasa, in familie. Ceea ce pot sa spun este ca vanzarile au fost mai mari decat ne-am asteptat noi in ianuarie-februarie, datorita ofertelor de tipul early booking”, subliniaza Adrian Voican, citat de Agerpres.
Pentru a citi mai multe stiri turistice accesati aceasta sectiune a site-ului nostru
Sursa: www.dailybusiness.ro