Picnic la miezul noptii, circuit gastronomic pe bicicleta, munci agricole – toate aceste activitati fac parte dintr-o paleta vasta de experiente care pot atrage turisti din afara tarii. Vezi cum arata nisa turismului alternativ care se dezvolta tot mai mult la noi, ce fel de straini sunt atrasi, ce le place, ce nu le place in Romania si ce presupune descentralizarea branding-ului in aceasta industrie.
Sansa Romaniei in dezvoltarea turismului nu sta in litoral sau in concepte precum “The Carpathian Garden”, ci intr-o descentralizare a brandingului de tara. O piesa importanta in aceasta descentralizare o constituie turismul alternativ, axat pe nise care atrag ca un magnet anumite categorii de turisti si care devin tot mai cautate.
Prin promovarea produselor, a mestesugurilor si a traditiilor dintr-o anumita zona va creste si economia locala, iar spiritul locului se va mentine.Despre potentialul turismului romanesc alternativ am stat de vorba cu Cristian Cismaru, fondator si managing partner Reky Travel, o agentie de turism specializata pe incoming si care aduce pana la 1.000 de turisti straini anual in Romania. Alte agentii care aduc turisti straini in Romania sunt Danubius Travel, Atlantic Tour, Karpaten Turism, Invitation Romania.
Pentru a citi mai multe stiri turistice accesati aceasta sectiune a site-ului nostru
Sursa: www.dailybusiness.ro