România abordează noi piețe pentru promovarea destinațiilor turistice, transmite Autoritatea Națională pentru Turism. ANT și-a reluat participarea la Târgurile Internaţionale de Turism de la Istanbul și Zurich.
“În 2014, Autoritatea Națională pentru Turism revine la Târgul Internaţional de Turism East Mediterranean International Tourism & Travel Exhibition (EMITT), găzduit de Istanbul, Turcia, după o absență de mai mulți ani. Vicepreședintele ANT, Mirela Matichescu, a participat la deschiderea oficială a expoziției. Standul României are 50 de metri pătraţi, se află într-o zonă ce oferă o vizibilitate mărită, alături de alte destinaţii turistice europene şi internaţionale”, se arată într-un comunicat de presă.
EMITT, care se desfășoară în perioada 30 ianuarie - 2 februarie 2014, este târgul cel mai amplu de pe piaţa turcă şi este dedicat atât profesioniştilor din sectorul turism cât şi publicului consumator de călătorii. Turismul cultural este punctul de atracţie al standului României, împreună cu destinaţiile city-break. Ediţia 2013 a EMITT a înregistrat 4.500 de expozanţi, 131.000 de vizitatori (circa 59.000 de vizitatori trade si circa 72.000 public) şi au fost reprezentante 67 de destinaţii, în creştere faţă de 2012.
În aceeași perioadă, România este prezentă și la Târgul Internaţional de Turism FESPO, desfășurat la Zurich, în Elveţia. FESPO Zürich este cea mai mare manifestare pentru public din Elveţia, oferind o excelentă platformă de promovare pentru destinaţiile turistice din România. Ecoturismul şi Delta Dunării sunt produselele cele mai cautate de turiştii elveţieni.
La ambele târguri, reprezentanţii Autorităţii Naţionale pentru Turism alături de hotelieri, agenţii şi asociaţii de turism, autorităţi publice locale şi operatori economici coexpozanţi în standurile României, promovează principalele produse turistice din ţara noastră.
Pentru a citi mai multe stiri turistice accesati aceasta sectiune a site-ului nostru
Sursa: www.horeca.ro