De ce nu avem servicii de calitate in turismul romanesc

E-mail Print PDF
There are no translations available.

 

De ce nu avem servicii de calitate in turismul romanesc

 

Turismul este unul dintre domeniile care se confrunta cu o migratie puternica a fortei de munca, astfel ca doar 10% dintre angajatii hotelurilor pot fi pastrati mai mult de 1-2 ani, a declarat marti presedintele ANT, Razvan Filipescu.

Seful Autoritatii Nationale pentru Turism (ANT) a aratat ca la nivelul Uniunii Europene hotelurile reusesc sa mentina 50% din personal mai mult de 5 ani si aproximativ 25% dintre angajati pentru o perioada mai mare de 10 ani.

"La noi situatia este putin diferita. Forta de munca in structurile de cazare poate fi pastrata doar in proportie de 10% pentru unul sau doi ani", a spus Filipescu, potrivit Mediafax.

Consecinta acestei migratii, a adaugat el, ar putea fi calitatea slaba a serviciilor din turism.

Pentru imbunatatirea serviciilor, hotelurile au fost obligate de la jumatatea lunii iunie sa aiba toti angajatii din bucatarie, restaurante, baruri si receptie, iar minim 50% dintre agentii de turism din agentii trebuie sa aiba atestat in domeniu.

 

Pentru a citi mai multe stiri turistice accesati aceasta sectiune a site-ului nostru

citeste mai mult...

Sursa:www.dailybusiness.ro

Rezervare

Tourist Regions

Poll

Would you rather going in mountains or on the seaside?



Results

News

You are here: Ştiri De ce nu avem servicii de calitate in turismul romanesc