Cum profita liniile aeriene de "isteria" tehnologiilor mobile

E-mail Print PDF
There are no translations available.

 

Ce servicii noi ofera liniile aeriene, cu posibilitate de raspandire in urmatorii 3 ani?  Informatii legate de zbor chiar in momentul in care intri in aeroport si prezentari ale promotiilor magazinelor din aeroport trimise direct pe telefoanele mobile ale pasagerilor sunt cateva exemple. Un studiu al furnizorului de solutii tehnologice pentru turism Amadeus arata cum se gandesc operatorii aerieni sa se foloseasca pe viitor de tehnologiile mobile pentru a imbunatati experienta clientilor.
Operatorii aerieni trebuie sa faca noi pasi in folosirea tehnologiilor mobile pentru a imbunatati experienta calatorilor. Studiul Amadeus arata ca liniile aeriene globale se pregatesc pentru un mediu interactiv, cu aplicatiile personalizate, dar si posibilitatea calatorilor de a achizitiona servicii complementare, cum ar fi mese sau locuri preferentiale in avion si de pe telefonul mobil, in contextul in care smartphone-urile si tabletele cresc puternic.

Pentru urmatorii 1-2 ani, tot mai multi operatorii aerieni se gandesc sa introduca posibilitatea de a face rezervari pentru servicii complementare la bordul aeronavele de pe telefonul mobil, dar si sa isi personalizeze promotiile. Un alt serviciu la care se gandesc liniile aeriene sunt cele de promovare a unor aeroporturi sau comercianti locali, in functie de zona in care este pasagerul.

De asemenea, monitorizarea retelelor sociale este una dintre principalele directii pe care operatorii aerieni le iau in calcul pe termen mediu, in special pentru monitorizarea comentariilor legate de companie in vederea prioritizarii asistentei sau compensatiilor acordate pasagerilor in functie de nivelul acestora de nemultumire legate de anumite servicii sau probleme.

Pentru urmatorii 3-5 ani, insa, liniile aeriene vor fi si mai indraznete, astfel ca tot mai multe se gandesc, ca in functie de cultura si legea din fiecare tara, sa introduca servicii de monitorizare a traseului pasagerilor in aeroport.

Pentru a citi o alta stire legata de noul program al zborurilor catre Grecia, accesati aceasta sectiune a site-ului nostru.

Citeste mai mult...

Sursa: www.dailybusiness.ro

Rezervare

Tourist Regions

Poll

Would you rather going in mountains or on the seaside?



Results

News

You are here: Ştiri Cum profita liniile aeriene de "isteria" tehnologiilor mobile